گیلان- فرمانده سپاه قدس گیلان ولایت‌مداری را اصلی‌ترین راهکار سربلندی در فتنه‌ها دانست و گفت: مقام معظم رهبری را می‌توان بهترین الگوی ولایتمداری و تبعیت از ولایت دانست.

ولایت‌مداری اصلی‌ترین راهکار سربلندی در فتنه‌

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ،سردار محمد عبدالله‌پور در جمع هادیان سیاسی و روشنگرانه فرهنگی سپاه در رشت اظهار کرد: فتنه عیار انقلابی بودن یا غیرانقلابی بودن افراد را مشخص می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ملت ایران در فتنه اخیر نشان دادند که با وجود مشکلات موجود در ممکلت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است افزود: راهکار عبور از فتنه‌ها را باید در کلام علما جستجو کرد.

وی ولایت‌مداری را اصلی‌ترین راهکار سربلندی در فتنه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: شخص مقام معظم رهبری را می‌توان بهترین الگوی ولایتمداری و تبعیت از ولایت دانست و برای درک این مطلب کافی است تا وقایع دوران ریاست جمهوری ایشان و شیوه مواجه ایشان با منویات امام خمینی(ره) را مرور کنیم.

عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم درک منظومه فکری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز باید این مطلب را باور کنیم که اگر جمهوری اسلامی نبود، نظام سلطه بارها ملت ایران را مورد تهاجم قرار می‌داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان پیروی نکردن از منویات مقام معظم رهبری و عدم شناخت منظومه فکری ایشان را عامل انحراف دانست و افزود: امروز دشمن در تلاش است تا با استفاده از جنگ روانی زندگی ملت ایران را تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها را از نظر فکری و ذهنی درگیر کند.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در میادین دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: این نکته را همگان باید بدانند، تا زمانی که سپاه و بسیج حضور دارد هیچکدام از فتنه‌های دشمنان علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی نتیجه نمی‌دهد.

برچسب‌ها