فرماندار بردسکن از پیوستن بنیاد برکت به معین های اقتصادی این شهرستان خبرداد.

بنیاد برکت هم به معین های اقتصادی بردسکن پیوست

مجتبی شاکری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت:  بنیاد برکت هم با انعقاد قراردادی  در قالب طرح  مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به عنوان یکی دیگر از معین های اقتصادی  شهرستان فعالیت خودش را  در روستاها آغاز کرده است.

 وی  با اشاره به گوشه‎ای از فعالیت‎های انجام شده در قالب مثلث اقتصادی_فرهنگی با کمک معین‎های اقتصادی شهرستان بردسکن عنوان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با 5 معین اقتصادی شهرستان شامل پست بانک، کشت و صنعت انابد، معدن طلای آسیا پی جو بینالود، فرش عرسین و شرکت کومه معدن پارس در راستای اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون 15 تفاهم‌نامه‌ سرمایه‌گذاری به ارزش 668 میلیارد تومان و با اشتغال 1422 نفر در شهرستان منعقد شده است.

فرماندار بردسکن همچنین از تشکیل 25 صندوق خرد محلی در روستاهای شهرستان در زمینه اشتغال دامداری، خیاطی، طیور و قالیبافی، خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 13 روستا به منظور برخورداری از تسهیلات 14 میلیارد تومانی اعتبارات طرح اجتماع محور بنیاد برکت جهت ایجاد 380 شغل جدید در روستاهای شهرستان فعالیت های خوبی را انجام داده است که  دراین راستا  بیش از 6 میلیارد تومان طرح  برای پرداخت به متقاضیان  در دست اقدام است. وی افزود: با اجرای شبکه برق رسانی به معدن طلای سه بندون استخراج از این معدن در شمال این شهرستان به صورت آزمایشی آغاز شده است و تا دهه مبارک فجر  رسما وارد چرخه تولید خواهد شد.

برچسب‌ها