رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: مرحله نخست از مسابقات لیگ دسته‌یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور چهارشنبه هفته جاری به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

میزبانی تربت حیدریه از اولین مرحله مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور

به گزارش قدس آنلاین، مجید رضایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان تربت حیدریه برگزار شد، با بیان اینکه این برای نخستین بار در تاریخ ورزش تربت‌حیدریه است که امتیاز رقابت‌های کشوری والیبال نشسته جانبازان نصیب ما شده، اظهار کرد: در این رقابت‌ها هفت تیم از استان‌های خراسان شمالی (بجنورد)، گیلان (لاهیجان)، مازندران (بهشهر)، گلستان (کردکوی) و دو تیم تایباد و پیام ارتباطات تربت‌حیدریه از خراسان‌رضوی حضور دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: رقابت‌های لیگ دسته‌یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور امسال با حضور ۲۷ تیم، در قالب چهار گروه و در سه مرحله از هفته گذشته به میزبانی استان گلستان (گرگان) آغاز شده که امتیاز میزبانی مرحله نخست به ما که گروه سوم هستیم، رسیده است.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها تا جمعه هفته جاری در سالن شهید جلیلی ادامه دارد، افزود: از هر گروه سه تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد و در نهایت تیم‌های اول و دوم جواز ورود به لیگ برتر کشور را دریافت می‌کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد اعضای تیم پیام ارتباطات تربت‌حیدریه جانباز هستند که شامل چهار بازیکن جانبازان بالای ۷۵ درصد و سه بازیکن تا  ۴۵ درصد، است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه بزرگ‌ترین چالش پیش روی هیأت شهرستان را نبود زیرساخت مناسب جهت ورزشکاران جانباز و معلول دانست و گفت: اولویت اصلی هیأت استان درحال مرتفع ساختن این چالش است که مسیر حمایت مسؤولان استان در شهرستان راهگشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعامل با ادارات مرتبط بهزیستی ‌کمیته امداد در ترویج فرهنگ ورزش در جامعه معلولین امری ضروری است وتلاش داریم در حوزه ورزش همگانی زمینه حضور جانبازان و معلولین فراهم شود.

رضایی بیان کرد: اگر نگاه تعاملی با هیأت‌های ورزشی شهرستان‌ها در سطح هیأت‌های استان حاکم شود اتفاقات مثبتی در حوزه ورزش استان رقم می‌خورد و هیأت‌های شهرستانی نیز با انگیزه بیشتری کار می‌کنند.

منبع: فارس 

برچسب‌ها