البرز- رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: هنرمندان و ایده‌ پردازان کرج برای ارسال طرح به جشنواره "استقبال از بهار ۹۹" تا اول بهمن ماه فرصت دارند.

فراخوان جشنواره استقبال از نوروز در کرج منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، پیمان بضاعتی پور با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره استقبال از نوروز ۹۹ اظهار داشت: فراخوان طرح جشنواره استقبال از بهار سال ۹۹ با هدف ایجاد شور و نشاط بهاری در شهر از طریق مشارکت هنرمندان و به منظور زینت بخشیدن به فضاهای شهری، طرح ریزی شده است.

وی با بیان اینکه هنرمندان و ایده‌ پردازان کرج برای ارسال طرح به جشنواره "استقبال از بهار۹۹" تا اول بهمن ۹۸ فرصت دارند، تاکید کرد: هنرمندان با تکیه بر خلاقیت خود طرح های خود را ارسال کنند و از ارائه طرح هایی که در اماکن و یا شهرهای دیگر استفاده شده است پرهیز کنند تا علاوه بر اخلاق حرفه ای، توان هنرمندان شهر نیز آشکار شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با اشاره به اجرایی شدن نخستین سمپوزیوم ساخت سردیس مشاهیر استان البرز و ثبت آن در تقویم فرهنگی شهر کرج گفت: از جمله اهداف مهم این رویداد علاوه بر پیوند هنر با فضاهای شهری ایجاد و شکل گیری باغ جدید هنر در پارک ملی ایران کوچک است که آثار آن علاوه بر زینت بخشیدن به این پارک به عنوان یادگار برای عموم شهروندان باقی خواهد ماند.

بضاعتی پور در پایان با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی فعالیت‌ هنرهای شهری به نحوی انجام شود که خروجی و نتیجه آن محسوس و قابل درک باشد افزود: با تعامل ایجاد شده این سازمان و هنرمندان وتشکیل کمیته داوری  امید است آینده امید بخشی راکه موجب ارتقاء سیما و منظر شهری باشد را شاهد باشیم.

برچسب‌ها