سپاه در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام تروریست‌های متجاوز آمریکایی در حمله به پایگاه‌های حشد الشعبی عراق، انتقام و پاسخگویی به این جنایت را حق طبیعی مردم و نیروهای مدافع این کشور دانست.

امت اسلامی قدر فرزندان خود در جبهه مقاومت را می‌داند

قدس آنلاین: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام تروریست‌های متجاوز آمریکایی در حمله به پایگاه‌های حشدالشعبی عراق، انتقام و پاسخگویی به این جنایت را حق طبیعی مردم و نیروهای مدافع این کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از این بیانیه آمده است: حمله هوایی تروریست‌های متجاوز آمریکایی به پایگاه‌های حشدالشعبی که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از رزمندگان مقاومت و بسیج مردمی عراق گردید، نقض حاکمیت ملی این کشور محسوب شده و بار دیگر نشان داد آمریکا عامل اصلی ناامنی، هرج و مرج، تشنج و آتش افروزی در این منطقه است.

این بیانیه می‌افزاید: حشدالشعبی مقدس عراق از اصیل‌ترین و فداکار ترین نیروهای جبهه مقاومت اسلامی است که مردم شریف این کشور حماسه آفرینی‌های ماندگار و سرنوشت ساز آن در مقابله با داعش و تروریسم تکفیری را هرگز فراموش نکرده و آن را الهام‌بخش تداوم مبارزه با ناامنی و حضور بیگانگان در سرزمین خود می‌دانند.

این بیانیه با محکومیت شدید این اقدام تجاوزگرانه و جنایتکارانه، شهادت رزمندگان غیور و شجاع حشدالشعبی را به مرجعیت معظم، ملت مظلوم، دولت و آحاد فرماندهان و نیروهای بسیج مردمی عراق تبریک و تسلیت گفته و اخراج و بیرون راندن تروریست‌های اشغالگر آمریکایی را ضامن تحکیم ثبات و امنیت پایدار در این کشور اسلامی قلمداد و تصریح کرده است: قطعاً هیچ ملت آزاده و مستقلی برنمی‌تابد فرزندانش، هدف خوی تجاوزگری و جنایت پیشگی بیگانگان قرار گیرد و به طور طبیعی مردم رشید و حشدالشعبی قهرمان عراق، بر اساس قوانین و منشورهای بین‌المللی، حق انتقام و پاسخگویی به جنایت بزرگ اخیر آمریکایی‌ها را برای خود محفوظ و مسلم می‌دانند.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی نیز از اقدام شیطان بزرگ و تروریست‌های آمریکایی خرسند نباشند زیرا امت اسلامی قدر فرزندان خود در جبهه مقاومت را دانسته و سایه خشم و اراده مقدس ضد صهیونیستی را بر سر اشغالگران قدس شریف گسترده‌تر خواهد ساخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها