فرماندار خوشاب گفت: شوراها نماد مردم سالاری دینی و پل بین مردم و نظام هستند لذا باید در کنار مردم به فکر حل مشکلات آنان باشند.

شوراها حق سیاسی کاری ندارند

به گزارش قدس آنلاین، امان الله خدمتگزار در جلسه شورای اداری  شهرستان خوشاب  با تاکید بر حل مشکلات مردم و پاسخگو بودن مسئولان شهرستان با تشکر از حضور امام جمعه این شهرستان در اولین سفر ده‌گردشی به روستای سید آباد، اظهار کرد: در دومین سفر از برنامه ده‌گردشی برای رسیدگی به مشکلات مردم روستاها فردا با حضور مسئولان بخش در یازدهمین روز از زمستان مهمان مردم روستای شهید پرور نوده انقلاب در شهرستان خوشاب هستیم.

فرماندار خوشاب با بیان اینکه شوراها نماد مردم سالاری دینی و پل بین مردم و نظام هستند، افزود: تلاش می‌کنیم تا در کنارهم باشیم و در برنامه ده‌گردشی با حضور مسئولان در روستاها به مشکلات مردم رسیدگی کنیم، پای صحبت مردم رودرو بنشینیم و پاسخگو و حلال مشکلات آنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه در ادامه این طرح در جلسه دوم در روستای نوده انقلاب مهمان مردم خونگرم و شهید پرور این روستا خواهیم بود، گفت: با توصیه به مسئولان برای اطلاع از برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرا شده، مسئولان بخش آمادگی لازم داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی سوالات مردم باشند.

خدمتگزار با بیان اینکه اگر برای رضای خدا و خدمت به مردم تلاش کنیم، به سمت خود محوری نخواهیم رفت، تصریح کرد: اگر رضای خدا را در نظر بگیریم و ارزش‌های انسانی را بر منافع شخصی ترجیح دهیم قطعاً در گام دوم انقلاب پیروز خواهیم بود.

منبع: مهر 

برچسب‌ها