رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با تسلیت ترور و به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: دشمن بداند روز انتقام با دشمنان اسلام و تروریست‌های آمریکایی و ایادیش در منطقه نزدیک است وانتقام خون پاک سردار سلیمانی از دشمنان گرفته می‌شود.

رئیس بسیج رسانه کشور: انتقام خون پاک سردار سلیمانی از دشمنان گرفته می‌شود

قدس آنلاین: مسعود بصیری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با تسلیت و محکوم کردن ترور ناجوانمردانه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به‌همراه ابومهدی المهندس و تنی چند از همرزمانش در عراق اظهار داشت: روزبه‌روز دست دشمنان انقلاب اسلامی کوتاه‌تر می‌شود و با انواع حربه‌ها به میدان می‌آیند که نشان از ترس و واهمه آنان از سرداران دلیر اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی، ترور ناجوانمردانه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را از حربه‌های آمریکا دانست و تاکید کرد: همه جمهوری اسلامی ایران و همه کسانیکه در جبهه مقاومت علیه کفر و کفار در ستیزند حاج قاسم سلیمانی هستند چراکه خون شهید در جامعه و جهان اسلام جاری است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه دشمنان از ترفندها و توطئه‌های خود علیه ملت ایران دست بر نمی‌دارند افزود: بدون شک دشمن بداند روز انتقام با دشمنان اسلام و تروریست‌های آمریکایی و ایادیش در منطقه نزدیک است وانتقام خون پاک سردار سلیمانی از دشمنان گرفته می‌شود.

بصیری، بیان کرد: اگرچه ملت ایران در پی شهادت سردار سلیمانی ناراحت و غمگین هستند  ولی خون این سردار بزرگ اسلام در رگ همه مردم جاری است و انتقام از دشمنان گرفته می‌شود.

وی با بیان  اینکه ترور ناجوانمردانه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی پایان راه نیست بلکه آغاز راه محسوب می‌شود خاطر نشان کرد:  همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند راه شهید ادامه دارد و قدرتمندانه‌تر از گذشته در برابر دشمنان خواهیم ایستاد و پرچم رهبر معظم انقلاب اسلامی به حضرت حجت(عج) می‌سپاریم چراکه این وعده و اراده الهی است که مستضعفین در جهان حاکم می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی اهداف خود را دنبال می‌کنند خاطر نشان کرد: امروزه همه مردم از فضای مجازی استفاده و در این راستا دشمنان از طریق این فضا و شبکه‌ها اهداف خود را دنبال می‌کنند.

بصیری با بیان اینکه اهداف دشمنان ضربه زدن به کانون خانواده از طریق شبکه‌ها و فضای مجازی است افزود:دشمنان از طریق فضای مجازی برنامه‌های خود را برای ضربه زدن به فرهنگ جامعه محقق می‌کنند که باید آگاهی جامعه از این مهم افزایش یابد.

وی، با بیان اینکه فضاهای مجازی دشمنان خون پاک شهدا را پایمال می‌کنند گفت: در پی ترور ناجوانمردانه سرلشکر سلیمانی، سرویس‌های امنیتی دشمنان، سعودی‌ها و منافقین از بامداد امروز فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای را فعال کرده‌اند و در راستای تحقق اهداف خود برنامه‌ریزی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تاکید کرد: در ایران اسلامی، 80 میلیون حاج قاسم سلیمانی وجود دارد و انتقام سختی از دشمنان خواهند گرفت.

بصیری بیان کرد: لشکر امام حسین(ع) برای انتقام خون پاک شهیدان از حرکت باز نمی‌ایستد و ضربات مهلکی بر دشمنان وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها