تبریز- سپاه عاشورا در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین جهان پا در رکاب و آماده انتقام سخت از دشمن هستیم‌.

آماده انتقام سخت هستیم

به گزارش قدس آنلاین؛ متن این بیانیه به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی یار دیرین آقا مهدی باکری به کاروان شهدا پیوست. داغی که برای رزمندگان و پاسداران سپاه همیشه پیروز عاشورا همانند داغ شهادت آقا مهدی است.

این شهید سعید، سه دهه بیشتر از یاران مجاهدش در دفاع مقدس زیست تا خط نورانی جهاد و مبارزه و شهادت فی سبیل الله از داخل مرزهای ایران به مرزهای منطقه ای و فرامنطقه ای تداوم یافته و بین المللی شود.

در سایه مجاهدت حاج قاسم سلیمانی، مقاومت در بین ملت های آزاده ریشه دواند و به درخت تناور تبدیل شد.

بر این باوریم که حاج قاسم نه صرفا یک شخصیت مهم بلکه با تربیت مجاهدان پرشمار از نسل سوم و چهارم انقلاب تبدیل به یک جریان شده است و به برکت ایثار و اخلاص این شهیدان، شکست قطعی استکبار و خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا محقق خواهد شد.

حاج قاسم تعبیر عینی و ابدی" تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم" بود.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، پاسداران جان بر کف سپاه عاشورا و بسیجیان مخلص دیار غیورمردان آذربایجان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرلشکر سلیمانی به محضر ولی الله الاعظم و نائب عظیم الشان ایشان حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) و ملت رشید ایران علی الخصوص مردم مجاهد آذربایجان، در تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین جهان پا در رکاب و آماده انتقام سخت از دشمن هستیم‌.

برچسب‌ها