رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهادت ها باعث حفظ وحدت و آرمان گرایی نسل جوان کشور خواهد شد.

شانه‌ساز: شهادت اسطوره‌های ایران اسلامی باعث بی‌آبرویی دشمنان خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو صبح امروز (شنبه) در نشست خبری سومین یادواره ایثارگران و شهدای حوزه دارویی کشور، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی افزود: دشمنان ایران اسلامی، معنا و مفهوم ایمان و شهادت را درک نمی‌کنند.

وی با اشاره به یادواره ایثارگران و شهدای حوزه دارویی کشور، گفت: در دوران دفاع مقدس حوزه دارویی کشور خدمات ارزنده‌ای تقدیم کرد.

شانه ساز ادامه داد: در آن سال‌ها به لحاظ صنعت داروسازی کشور در شرایط سختی به سر می‌برد و باعث شد در همان سال‌ها از تهدیدات به عنوان فرصت استفاده کنیم و موفق شدیم طرح ژنریک را در کشور راه اندازی کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: صنعت داروسازی کشور در آن سال‌ها جهش عمده‌ای پیدا کرد و توانستیم با توسعه دانشکده‌های داروسازی، گام‌های مهمی در مسیر پیشرفت صنعت داروسازی کشور برداریم.

وی افزود: نتیجه و حاصل مجاهدت‌ها در سال‌های دفاع مقدس، تقدیم شهدا و جانبازانی از حوزه دارویی کشور بود.

شانه ساز ادامه داد: الان هم در تحریم‌ها، حوزه دارویی کشور در خط مقدم قرار دارد و هر جا که دشمن بخواهد کوچک‌ترین آسیبی به سلامت مردم ما بزند، صنعت داروسازی پیشقدم شده و از توانمندی‌های خود برای کاستن از فشارهای دشمنان بکاهد.

وی افزود: البته انتظار می‌رود نهادهای بین المللی در این شرایط سکوت نکنند.

رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به پیشرفت‌های دارویی کشور در این سال‌ها، گفت: صنعت داروسازی کشور در چنین شرایطی توانسته بیش از ۹۷ درصد نیاز داخلی را تأمین کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها