دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار تمام مأموریت‌های اصلی که مهم‌ترینِ آن امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، محرومیت‌زدایی در مناطق محروم را در دستور کار دارد.

دفاع از کشور و محرومیت‌زدایی، دو مأموریت مهم سپاه پاسداران

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید ضیاءالدین حزنی در حاشیه نشست تشکیلاتی «جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه» که در سالن همایش مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی برگزار شد، به خبرنگاران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار تمام مأموریت‌های اصلی که مهم‌ترین آنان امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بحث محرومیت زدایی، مردم داری و مردم دوستی را نیز در مناطق محروم، حساس و مرزی با پروژه‌های از پیش تعیین شده‌ای مانند آب و اشتغال مورد توجه و در دستور کار دارد.

وی اشتغال، تأمین آب شرب و ازدواج آسان را جزو اقدامات مهم دانست و عنوان کرد: تقسیم‌ کارهایی خوبی توسط سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در سطح سپاه استان‌ها انجام شده‌است که توسط دوستان به مردم اعلام می‌شود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کار ما مشارکت با مردم است و اساس کار محرومیت‌زدایی نیز، مشارکت مردم است.

مشاوره فرماندهی کل سپاه یادآور شد: سردار شهید سلیمانی نیز دنبال محرمیت‌زدایی بودند و اکنون که ایشان در میان ما نیستند، هیچ خللی در روند کار سپاه ایجاد نمی‌شود، بلکه بناست با سرعت هرچه تمام‌تر کارها را به نتیجه برسانیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها