عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت یارانه معیشتی هیچ گونه ارتباطی به یارانه هدفمندی ندارد و مجلس پیگیر این موضوع خواهد بود تا دولت در باره این موضوع به طور درست به وظیفه خود عمل کند.

واریز بسته معیشتی هیچ گونه ارتباطی به یارانه نقدی ندارد

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: پرداخت یارانه معیشتی هیچ گونه ارتباطی به یارانه هدفمندی ندارد.

وی تصریح کرد: اینکه دولت برای افرادی که پیشنهاد بررسی مشمول بودن یارانه معیشتی را ارائه کرده اند موضوعی مبنی براحتمال حذف یارانه هدفمندی آنها بعد از بررسی حساب های بانکی و دارایی آنها را مطرح کرده است، خلاف قانون است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: این اقدام دولت همچنین متناقض با وعده آنها مبنی بر پرداخت یارانه معیشتی برای همه از ابتدا شروع طرح بود، حتی دولت در ابتدای اجرای این طرح  به صراحت اعلام کرده بود که این یارانه را برای حداقل ۶۰میلیون نفر واریز می کند اما طبق گزارش های مستند و مردمی این تعداد بسیار کمتر از این تعداد است.

حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به اینکه   دولت باید برای معیشت مردم و سفره های آنان چاره اندیشی کند، تصریح کرد:  مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع خواهد بود تا دولت در باره این موضوع به طور درست به وظیفه خود عمل کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید گزارش مفصلی از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و توزیع یارانه معیشتی در صحن علنی مجلس ارائه کند زیرا مردم از نحوه اجرای این طرح گلایه مند هستند.

برچسب‌ها