خراسان شمالی- مردم غیور و شهید پرور استان خراسان شمالی، باب الرضا- گنجینه معرفتها در تجمع بزرگ فاطمی که به یاد سردار دلها؛ سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی" و همچنین دفاع از اقدام مقتدرانه سپاه در میدان شهید بجنورد برگزار شد شرکت کردند.

خراسان شمالی در تجمع بزرگ فاطمی به یاد سردار دلها حاج «قاسم سلیمانی» شرکت کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شهادت عزتمندانه و باصلابت سردار رشید اسلام، علمدار بی ادعای ولایت، مالک اشتر علی زمان، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ واین شکوه غیرت، این بغض انقلابی و این دریای خروشان و به خشم آمده ملت، باردیگر شعله های جهاد را شعله ورتر کرد و خواب را در چشمان استبداد و استکبار بر هم زد و به دنیا باوراند؛ شهادت رمز جاودانگی و مایه حیات ماست.

و در پی اقدام ناجوانمردانه و بزدلانه مزدوران جبهه کفر به سردمداری شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار عزیزمان و دیگر مجاهدین جبهه حق علیه باطل؛ وهمانطور که مقام عظمای ولایت وعده انتقام سخت را دادند، رزمندگان شجاع هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین ساعات بامداد دیروز با رمز مقدس یازهرا سلام ا... علیها؛ پایگاه نظامی شیطان بزرگ در عین الاسد را درهم کوبید و متجاوزان، اولین ضرب شصت را در جواب اقدام سخیف خود دریافت کردند.

برچسب‌ها