ریس اتحادیه کاغذ فروشان مشهد گفت: بازار کاغذ کاملا اشباع شده است و قیمت ها نسبت به سه ماه گذشته تقریبا بندی در بخش کاغذ تحریر ۲۵۰ هزار تومان کاهش قیمتی داشته ایم.

بازار کاغذ کاملا اشباع شده است

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: گرانی کاغذ در این چند ماهه اخیر حواشی و اخبار زیادی را به همراه داشت تا جایی که باعث شد حتی چند روزنامه و چاپخانه بزرگ هم تا پای تعطیلی پیش بروند ولی با تشکیل کارگروه کاغذ وزارت ارشاد اسلامی ارامش به بازار کاغذ برگشت. در همین خصوص علی مغانی رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ  ضمن ابراز خوشحالی از ارزان شدن بازار کاغذ گفت: بالاخره به کار گرفتن یک سیاست درست و تصمیم به جای کارگروه کاغذ وزارت ارشاد و اسلامی کار خودش را کرد و خدا را شکر که قیمت کاغذ به تعادل و آرامش رسید. و از آن جایی میزان مصرف کاغذ هم خیلی کم شده است با این حال اما هیچ کمبودی در بازار کاغذ حس نمی شود.

علی مغانی ادامه داد: از اول هم حرف ما همین بود که چرا نمی آیید به جای هزینه تراشی برای دولت بیایید با همین ارز نیمایی کاغذ وارد میشد مشکلات این چند ماهه بوجود نمی آمد. در آن مقطع جلو واردات کاغذ گرفته شده بود ولی در حال حاضر که کاغذ وارد می شود و سیر طبیعی اش را طی می کند می بینید که بازار در آرامش است و قیمت کاغذ بسیار قابل توجه است.

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ گفت: اگر وضع به همین منوال پیش برود هیچ مشکلی برای بازار کاغذ هیچ مشکلی ایجاد نمی شود چون بازار کاملا اشباع شده است و قیمت کاغذ نسبت به سه ماه گذشته در بخش کاغذ تحریر تقریبا بندی ۲۵۰ هزار تومان کاهش قیمتی داشته ایم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها