CES ۲۰۲۰ به طور رسمی آغاز به کار کرد و سونی طی کنفرانس خود تعدادی از تلویزیون های OLED را معرفی کرد.

کوچکترین تلویزیون OLED ۴K سونی معرفی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، این تلویزیون ۴۸ اینچی ۴K OLED با نام Master Series A۹S معرفی شد.

شایان ذکر است که این دستگاه کوچکترین تلویزیون ۴K OLED این شرکت تاکنون است. در کنار این ، سازنده ژاپنی از سری A۸H OLED رونمایی کرده است که شامل مدل های ۵۵ و ۶۵ اینچی است، همچنین یک تلویزیون ال سی دی ۸K جدید با نام سونی Z۸H به همراه برد LCD های X۹۵۰H و X۹۰۰H معرفی شده است که شامل مدل‌هایی بین اندازه‌های ۴۹ و ۸۵ اینچی است. گفتنی است، ال جی نیز امروز یک دستگاه ۴۸ اینچی ۴K OLED را معرفی کرده است و طبق گزارش‌ها هر دو شرکت از همان پنل LG Display استفاده کرده‌اند.

مشخصات و ویژگی های تلویزیون های سونی CES ۲۰۲۰

به گفته این منبع ، این احتمال وجود دارد که دیگر تولیدکنندگان تلویزیون مانند پاناسونیک ، فیلیپس و غیره مدل‌های ۴۸ اینچی ۴K OLED را در بازارهای جهانی عرضه کنند، Sony A۹S OLED از فناوری Acoustic Surface خود بهره می‌برد که از پنل صفحه نمایش برای پخش صدا استفاده می‌کند و این تصور را ایجاد می‌کند که صدا از خود صفحه نمایش می‌آید. پردازنده X۱ Ultimate در پشت پردازش تصویر تلویزیون‌ها قرار دارد و پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos نیز وجود دارد.

علاوه بر این ، سونی Z۸H دومین دستگاه ۸K با نام تجاری Z۹G است که یک تلویزیون با نور پس زمینه و قاب Frame Tweeter ارائه می دهد. این مدل به همراه سری ۴K X۹۵۰H از دستیار Google پشتیبانی می‌کند که از طریق آن می توان آنها را با گوشی های هوشمند و سایر دستگاه ها کنترل کرد و دامنه X۹۵۰H همچنین از ویژگی X-Wide Angle برخوردار است که طبق گزارش ها به بهبود زاویه دید کمک شایانی می‌کند.

همه تلویزیون‌های راه اندازی شده در این جشنواره Android ۹ Pie را بوت می‌کنند و از اپل AirPlay ۲ ، HomeKit و ابزارهای آمازون الکسا و بلندگوهای هوشمند پشتیبانی می‌کنند، قیمت این مدل ها هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها