نشانگرهای قابل اعتماد OnLeaks اطلاعات جدیدی از گوشی محبوب iPhone SE ۲ منتشر کرده است.

iPhone SE ۲ با حاشیه‌های ضخیم و حسگر اثر انگشت Touch ID +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به تازگی نشانگرهای قابل اعتماد در مورد ابزار OnLeaks ، اولین نمایه ای از iPad Pro ۲۰۲۰ آینده را نشان داد که انتظار می‌رود در نیمه اول سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود، یکی دیگر از دستگاه های شایعه شده اپل ، آیفون SE جمع و جور محبوب است که تعداد قابل توجهی از طرفداران اپل انتظار آن را می‌کشند. قابل ذکر است که انتظار می‌رود آیفون SE ۲ با moniker آیفون ۹ آغاز به کار کند، این رندرها مطابق با گزارش های گذشته از تحلیلگر برجسته اپل Ming-Chi Kuo است که پیشنهاد کرد که گوشی هوشمند آینده از طراحی مانند ۸ آیفون بهره ببرد.

رندرها فاش می کنند که آیفون SE ۲ در آینده نمایشگر ۴.۷ اینچی خواهد داشت، OnLeaks ادعا می کند که این گوشی هوشمند کمی ضخیم است و از نظر ابعاد در ۱۳۸.۵ x ۶۷.۴ x ۷.۸ میلی متر اندازه گیری شده است، از نظر طراحی، به نظر می رسد مانند آیفون ۸ با حاشیه های ضخیم بالا و پایین ، سنسور اثر انگشت Touch ID و دوربین عقب تک لنز باشد و انتظار می رود که آیفون SE ۲ به جای شیشه براق در آیفون ۸ ، از شیشه های مات بهره مند شود ، همانطور که در آیفون ۱۱ پرو مشاهده می شود. رندرهای اختصاصی جک هدفون را در گوشی هوشمند آینده نشان نمی دهند و یک پورت شارژ اختصاصی نیز در آن وجود دارد.

iPhone SE ۲ شایعه شده است که از چیپست A۱۳ Bionic اپل که در سری آیفون ۱۱ یافت می شود ، بهره می‌برد. این دستگاه با رم ۳ گیگابایتی و در گزینه های ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می شود، همچنین با داشتن پنل پشتی شیشه ای ، گوشی هوشمند نیز برای پشتیبانی از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد شد.

پیش بینی می‌شود اپل، آیفون SE ۲ (آیفون ۹) را در کنار iPad های ۲۰۲۰ در نیمه اول سال جاری عرضه کند و این گوشی هوشمند دارای برچسب قیمت اصلی ۳۹۹ دلار باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها