MSI به تازگی از لپ تاپ‌های بازی به همراه چند نوت بوک دیگر رونمایی کرد

MSI از لپ تاپ‌های مخصوص بازی با نمایشگرهای 300 هرتز رونمایی کرد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سازنده سخت افزار، رایانه ، MSI به تازگی از لپ تاپ های بازی به همراه چند نوت بوک دیگر رونمایی کرد، این ترکیب شامل MSI GS66 Stealth ، GE66 Raider ، GE66 Dragonshield Edition محدود و Creator 17 است، از این‌ها، دو لپ تاپ اول نوت بوک‌های مخصوص بازی با نمایشگر هرگز تاکنون دیده نشده 300Hz و باتری‌های عظیم 99.9Wh هستند. در اینجا آنچه آنها از نظر ویژگی‌ها و مشخصاتی را که ارائه می‌دهند، بررسی می کنیم.

مشخصات و ویژگی‌های MSI GS66 Stealth و GE66 Raider

MSI GS66 Stealth مجهز به شاسی مشکی و نورپردازی LED RGB برای کیبورد با اندازه مناسب برای کاربر است، از طرف دیگر ، MSI GE66 Raider با طراحی بازی برجسته تری همراه است که دارای درگاه های اضافی و "نورپردازی شفاف پانوراما" است ، که چراغ‌های رنگین کمانی را در پایین لپ تاپ روشن می‌کند.

MSI هر دو گزینه Stealth و Raider را با ویژگی ای از صفحه نمایش 300 هرتز ارائه می‌دهد و اگر نگران مصرف باتری صفحه نمایش هستید ، هر دو با یک باتری سلولی عظیم 99.9Wh همراه هستند. اگر تعجب می کنید که چرا این برند چنین استحکام باتری خاص و دقیقی را انتخاب کرده است ، به این دلیل است که حد استاندارد باتری مجاز در هواپیما 100W است، بنابراین از آنجا که باتری‌های این لپ تاپ‌ها کمتر از 100 وات هستند ، می‌توان آنها را در پروازها هم با خود حمل کنید.

با توجه به مشخصات اصلی ، هر دو لپتاپ MSI GS66 Stealth و GE66 Raider دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی هستند. در بخش عملکرد ، MSI پیکربندی هایی با پردازنده های سری 10 هسته ای Intel Core i9 H  قدرتمند را ارائه می دهد. در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی در مورد GPU این دستگاه ها وجود ندارد ولی پیش بینی می شود آنها از آخرین سری Nvidia RTX استفاده کنند. گزارش هایی وجود دارد مبنی بر این که هر دو این لپ تاپ دارای حداکثر رم 32 گیگابایت و گزینه های ذخیره سازی 2SD TI PCIe SSD هستند و با این مشخصات هیچ نگرانی در هیچ زمینه‌ای وجود ندارد و این لپ تاپ‌های قدرتمند از عهده هر پردازشی به راحتی بر می‌آیند. متأسفانه، این شرکت مشخصات دیگری از جزئیات لپتاپ های جدید را فاش نکرده است.

قیمت و در دسترس بودن MSI GS66 Stealth و GE66 Raider

علاوه بر این ، این برند جزئیات قیمت گذاری و در دسترس بودن مدل ها را نیز فاش نکرده است، ما در روزهای آینده بیشتر با این دستگاه ها آشنا خواهیم شد، بنابراین با ما همراه باشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها