گیلان - در دهه فجر امسال طرح گازرسانی به ۲۰ روستای صعب العبور و کوهستانی گیلان به بهره برداری می رسد.

طرح گازرسانی به ۲۰ روستای گیلان همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان ،حسین اکبر با اعلام خبر گازرسانی به ۲۰ روستای صعب العبور و کوهستانی گیلان، گفت: هزینه گازرسانی به این روستاها در مجموع بیش از ۸۹ میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: هم اکنون بیشترین عملیات گازرسانی در شهرستان سیاهکل  با ۱۰ روستا در جریان می باشد و پس از آن شهرستان های رودبار با ۵ روستا، شهرستان تالش با ۲ روستا و ماسال و لاهیجان هرکدام با یک روستا قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: با افتتاح طرح گازرسانی به این روستاها مجموع تعداد روستاهای بهره مند از گاز در گیلان به ۲۰۳۵ روستا و درصد بهره مندی گاز روستایی استان به  بیش از  ۹۵.۳ درصد خواهد رسید.

اکبر  با اشاره به این موضوع که ۲۰ روستای آماده افتتاح در دهه فجر امسال در مجموع دارای ۸۲۰ خانوار می باشند، گفت: با اجرای گازرسانی به این روستاها مجموع طول شبکه گاز در گیلان به بیش از ۲۰ هزار ۹۰۰ کیلومتر و  تعداد انشعاب گاز استان به بالای ۵۹۲ هزار عدد افزایش یافته است.

وی در خاتمه خاطرنشان ساخت: هم اکنون بیش از یک میلیون و ۸۶ هزار مشترک، مصرف کننده گاز طبیعی می باشند که با انجام افتتاحیه های دهه فجر این میزان باز هم افزایش خواهد یافت و این مسئله توجه هرچه بیشتر مشترکین عزیز را در زمینه رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی طلب می نماید.

برچسب‌ها