رییس هیأت تنیس خراسان رضوی گفت: اگر فضا تغییر نمی‌کرد، هرگز به هیأت تنیس بازنمی‌گشتم.

 دیگر هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری ندارم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا تدین در خصوص برنامه‌هایش برای هیأت تنیس خراسان رضوی پس از بازگشت مجدد به این هیأت، اظهار کرد: کارهای انجام‌نشده زیادی داریم که به دلیل کارشکنی فدراسیون تنیس در زمان حضورم در هیأت تنیس خراسان رضوی به سرانجام نرسید. مهم نیست چه اتفاقاتی برای هیأت تنیس استان در گذشته رخ داده است، در حال حاضر می‌خواهیم همان برنامه‌های گذشته را پیاده کنیم. به دنبال راه‌اندازی هیأت‌ تنیس شهرستان‌ها هستیم. ساختار فیزیکی هیأت تنیس نیاز به رسیدگی بیشتر دارد.

وی افزود: در مجمع انتخابی هیأت تنیس استان به سرپرست فدراسیون نیز اعلام کردم که نمی‌خواهم برنامه‌هایم را مطرح کنم. اعضاء مجمع برنامه‌های مرا می‌دانند. ۴۰ سال است حق خراسان در تنیس پایمال شده است. از او خواستم تا حق خراسان را در فدراسیون تنیس کشور ادا کند. چرا در خراسان رضوی نباید سالن سرپوشیده داشته باشیم؟ چرا در تیم ملی از خراسان نماینده نداریم؟ چرا در این ۴۰ سال در هیأت رییسه فدراسیون یک خراسانی حضور نداشته است؟

رییس هیأت تنیس خراسان رضوی، ادامه داد: از آن‌جا که سرپرست فدراسیون تنیس خودش خراسانی است، وعده داد که به تنیس و هیأت استان کمک خواهدکرد. همچنین مدیریت ورزش خراسان رضوی نسبت به گذشته با هیأت هماهنگ‌تر شده است. شهرداری و شورای شهر نیز این قضیه را با دید مثبتی پیگیری می‌کنند. درحال حاضر دیگر هیچ مشکلی وجود ندارد و هیچ بهانه‌ای برای‌ کم‌کاری ندارم. شاید در گذشته انتخاب درستی در چیدمان برخی از همکارانم در هیأت تنیس نداشتم. امیدوارم در این دوره تجربه‌ام بیشتر شده باشد.

تدین با اشاره به دلیل بازگشتش به هیأت تنیس خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین دلیل بازگشتم کارهایی بود که در هیأت تنیس ناتمام باقیمانده بود. بابت ناتمام ماندن برنامه‌های دوره قبلی ناراحتم و برای جبران ‌آن‌ها به هیأت بازگشتم. در آن زمان فقط در چهار شهرستان، هیأت تنیس داشتیم. هیأت سایر شهرستان‌ها هنوز راه‌اندازی نشده است. حداقل شهرهایی که دانشگاه دارند باید این رشته در آن‌ها فعال شده و زمین تنیس احداث شود.

وی یادآور شد: اسپانسرینگ مهم‌ترین بخش درآمد هیأت تنیس است. باید اسپانسر بگیریم. در دوره گذشته ثابت کردم که می‌توانیم اسپانسرهای خوبی جذب کنیم. حتی اسپانسرهای هیأت تنیس خراسان رضوی از اسپانسرهای فدراسیون هم بیشتر بود. در مسابقات لیگ برتر که مشهد میزبان آن بود، در اطراف زمین تنیس سجاد بنرهای تبلیغاتی اسپانسرهای ما نصب شده بود.

رییس هیأت تنیس خراسان رضوی، عنوان کرد: اگر در هیأت تنیس فضا تغییر نکرده بود هرگز به هیأت تنیس برنمی‌گشتم. مهم‌ترین مشکل، با رییس سابق فدراسیون تنیس بود که در حال حاضر او از فدراسیون جدا شده و برای دوره جدید هم ثبت‌نام نکرده است. تنیس خراسان دردانه تنیس کشور است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها