۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 687830

بخشدار بایگ گفت: جستجو برای پیدا کردن شش نفر از ساکنین روستای فدیهه بخش بایگ که از روز پنجشنبه گذشته در برف گرفتار شده اند، ادامه دارد.

مفقود شدن ۶ دامدار بایگی در برف

به گزارش قدس آنلاین، بخشدار بایگ در این باره گفت: چهار دامدار به همراه همسر و دختر نوجوان یکی از این دامداران پنجشنبه گذشته برای سرکشی به وضعیت احشام و دام های خود به کلاته اطراف روستا رفته بودند که درپی بارش برف و بوران و بسته شدن راههای ارتباطی، این افراد امکان برگشت به روستا را نیافتند و از آن روز تاکنون به جز یک تماس تلفنی، از آنها خبری نیست.

حسین خوش طینت افزود: آنها در این تماس تلفنی اعلام کرده بودند سوخت موجود در حال اتمام است ولی هیچ راه و مسیری برای برگشت وجود ندارد.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه سه، چهار تیم شامل نیروهای امدادی، هلال احمر، انتظامی و ... در تلاش برای باز کردن مسیر دسترسی و پیدا کردن مفقود شدگان هستند که به علت وجود برف با ارتفاع بیش از دو متر در این مسیر، این تلاش ها بی نتیجه بوده است.

بخشدار بایگ ادامه داد: هم اکنون یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر از مشهد در حال اخذ مجوز برای پرواز در این مسیر است که متاسفانه هنوز به حرکت درنیامده ولی امیدواریم از این طریق بتوانیم به زودی و طی همین امروز به ساکنین مفقود شده روستا دسترسی پیدا کنیم و آنها را به سلامت برگردانیم.

منبع: صداوسیما 

برچسب‌ها