همدان- مدیر مخابرات منطقه همدان گفت: مراکز مخابراتی استان همدان با مراجعه شهروندان امکان شارژ کارت تلفن همگانی را دارند.

ارایه کارت تلفن همگانی قابل شارژ

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه همدان ،محمدعلی گرزین با اشاره بر این‌که شهروندان فقط یکبار باید برای شارژ کارت تلفن همگانی به این مراکز مراجعه کنند، افزود: هدف از اجرای این طرح توسط شرکت مخابرات صرفه‌جویی در تولید و توزیع کارت تلفن همگانی، ارایه خدمات به‌روز و سریعتر به مردم و پیشگیری از ایجاد بازار سیاه برای فروش این‌ کارت‌هاست.

وی ادامه داد: این طرح با نورآوری کارشناسان شرکت مخابرات ایران اجرایی شده تا کارت‌های تلفن همگانی به کارت دائمی و قابل شارژ تبدیل شود. پس بر اساس اجرای این طرح ازاین به بعد کارت‌های تلفن همگانی  به مانند سیمکارت‌ها قابل شارژ واستفاده مجدد است.

گرزین از دیگر اهداف اجرای طرح قابل شارژ شدن کارت تلفن‌های همگانی را کاهش زباله‌های غیرقابل بازیافت در طبیعت، صادرشدن کارت تلفن به نام شهروندان و اشخاص، امکان خرید شارژ برای کارت تلفن خود و دیگران، امکان مشاهده کارکردکارت تلفن همگانی، امکان مسدودسازی کارت درصورت مفقودی، سرقت و خرابی، امکان انتقال شارژ به کارت تلفن دیگران و دارنده کارت تلفن همگانی است.

 مدیر مخابرات منطقه همدان اظهار کرد: در این طرح برای  فعالسازی کارت تلفن کارت تلفن قدیمی یا جدید پس ازثبت کارت به نام مشتری، رمز۴رقمی اختصاص  می‌دهند و کارت با وارد کردن این رمز قابل استفاده است. هرکارت مبلغ شارژ اولیه دارد همچنین اگر شهروندان کارت قدیمی خود را فعال کنند شارژ قبلی آن نیز قابل استفاده است.

 وی درباره نحوه شارژ این کارت‌ها نیز ادامه‌داد: روش‌های مراجعه به مراکز مخابراتی، سایت مخابرات به نشانی www.tci.irو بهره‌مندی از   تلفن همراه با شماره‌گیری کد *۲۰۲۰#پیش‌بینی شده است با مسدوی کارت تلفن همگانی انتقال مبلغ شارژ به کارت جدید امکانپذیر نیست.

برچسب‌ها