مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دشمن در تلاش است تا بین رهبری و مردم شکاف ایجاد کند، اما آن‌ها به این هدف خود نخواهند رسید.

تلاش دشمن بر ایجاد شکاف بین رهبری و مردم است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسینعلی یوسفعلی  زاده  در مراسم بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» که  در مسجد ابوالفضلی (ع) تربت جام با حضور مردم شهید پرور، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه این شهرستان و دیگر مسئولین برگزار شده بود، اظهار کرد: نبرد بی امان حق علیه باطل در بطن حرکت جامعه جریان دارد.

مسئول حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: تفاوت دیروز با امروز در سرعت، گستردگی، شتاب، از میان برداشته شدن فواصل و کوتاه شدن فاصله‌ها است، اما نبرد جریان دارد. دشمن تلاش می‌کند تا از آب گل‌آلود حوادث اخیر سو استفاده کند. از آن طرف دنیا به‌خاطر سقوط هواپیما، عمله‌های انگلیس در داخل کشور یقه می‌درانند و سفیر انگلیس در دانشگاه امیرکبیر پول پخش می‌کند و باعث تحریک افراد می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید سردار قاسم سلیمانی مظلومانه اما شجاعانه و با تکیه بر مبانی دین و با تمام وجود در برابر این جریان باطل ایستاد، تصریح کرد: این ترور تبدیل به یک جبهه، جریان و ائتلاف بین‌المللی شد و این واقعیتی غیر قابل انکار در جهان اسلام است، اما نظام سلطه این نوع حضور و رفتار را بر نمی‌تابد.

سردار یوسفعلی زاده ادامه داد: شهادت سردار قاسم سلیمانی امواج خروشان عواطف، احساسات و انگیزه‌های ناب دینی و انقلابی حزب الله را بسیج کرد و همه جای جهان اسلام را از شمیم پاک و معطرش بهره‌مند کرد و همه افراد احساسات خود را در این اتفاق بروز دادند.

مسئول حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اطلاعیه جریان‌های ضدانقلاب بنا بر پیگیری و خون‌خواهی سرنشینان هواپیما، ابراز کرد: این جریان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی موافق پیروزی این انقلاب نبود و به هر وسیله‌ای متوسل شد و از هر امکاناتی در جهت مخالفت استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه امت حزب الله همیشه پای کار و آماده است، افزود: امروز جبهه مقاومت به امت حزب الله ایران اضافه شده است، سید حسن نصر الله اعلام کرد که صهیونیست‌ها زیاد خوشحال نباشند و برای انتقام سخت آماده باشند. دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی روز تعیین می‌کردند، اما تا به امروز که این نظام ۴۱ ساله شده است به هدف خود نرسیده‌اند.

سردار یوسفعلی زاده تشریح کرد: تا زمانی که شهید سلیمانی‌ها، رهروانش، منطق جهاد و مقاومت در برابر ظلم و ظالم در این جامعه وجود داشته باشد، آمریکا و دیگر دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، زیرا انقلاب اسلامی راه خود را از میان کوران حوادث پیدا کرده است و با قدرت در حال پیش رفتن است.

مسئول حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: انتظار دوستی از دشمن اوج ساده لوحی است. یک نسل از پاسداران در راه اعتلای دین، دفاع از کشور، و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان بدخواه به شهادت رسیده‌اند. دشمن به دنبال بی دفاع کردن علت است، اما جبهه مقاومت و سپاه پاسداران و کلیه نیروهای مسلح بیدار بوده و هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا بین رهبری و مردم شکاف ایجاد کند، اظهار کرد: آن‌ها به این هدف خود نخواهند رسید، زیرا مردم به عهدی که با رهبری بسته‌اند، پای بندند. راه ما راه امام حسین (ع) و همه شهیدان، و مقابله با ظلم و تجاوز است لذا تا ختم عالم این راه تداوم دارد.

سردار یوسفعلی زاده افزود: ما باید از راه، سلاح و آرمان شهید سلیمانی استفاده کنیم و نباید در این راه خسته و متوقف شویم، زیرا شتاب حوادث زیاد است و نباید در گرداب اطلاعات و حوادث افتاد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها