سمنان- مدیرکل پست استان سمنان گفت: دفترچه‌های تامین اجتماعی در مرحله صدور، تعویض و تمدید بزودی در قالب طرحی از طریق پست به منازل مردم در این استان ارسال خواهد شد.

دفترچه های تامین اجتماعی در سمنان پست می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ نصرت الله مشیری بیان کرد: صدور، تمدید و تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی به‌صورت برخط و غیرحضوری از طریق سامانه اینترنتی سازمان تامین اجتماعی انجام می‌گیرد و پس از انجام مراحل قانونی دفترچه‌های بیمه‌شوندگان از طریق اداره کل پست استان سمنان به در منازل ارسال می‌شود.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست و سازمان تامین اجتماعی، بیان کرد: تفاهم‌نامه مذکور سمنان را به عنوان استان نمونه برای اجرای این طرح انتخاب کرده است.

مشیری اضافه کرد: مراجعه به کارگزاری‌های تامین اجتماعی به منظور صدور، تمدید و تعویض دفترچه‌ها با اجرای این طرح حذف می‌شود که پس از اجرای موفق این طرح در استان سمنان، ارسال دفترچه‌های بیمه کلیه بیمه‌شوندگان استان‌های دیگر نیز از طریق اداره‌های کل پست همان استان به منازل متقاضیان ارسال می‌شود.

وی انتظار در صف‌های طولانی، صرف وقت و هزینه و دردسرهای ترافیک را از معضل‌های دریافت و تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی به‌ صورت حضوری عنوان کرد که اجرای این طرح حذف این مشکلات و رضایت شهروندان را به همراه دارد.

برچسب‌ها