اهواز – مدیرکل سیاسی انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان گفت:احتمال ازسرگیری سفر کاروان‌های زیارتی به عراق از مرزهای خوزستان با تداوم و بهبود وضعیت امنیتی و برقراری آرامش نسبی در این کشور درآینده نزدیک وجود دارد.

احتمال ازسرگیری سفر به عتبات از مرزهای خوزستان

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل سیاسی انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان گفت:احتمال ازسرگیری سفر کاروان‌های زیارتی به عراق از مرزهای خوزستان با تداوم و بهبود وضعیت امنیتی و برقراری آرامش نسبی در این کشور درآینده نزدیک وجود دارد.

رضا نجاتی اظهار داشت:مشکل خاصی برای عزیمت انفرادی و کاروانی زائران عتبات عالیات کشور غیر از مسئله امنیتی وجود ندارد و امیدواریم با بهبود شرایط امنیتی و حاکم شدن آرامش در عراق ، مرزهای خوزستان دوباره شاهد تردد زائران مشتاق کشورمان باشد.

وی گفت:هنوز تصمیمی برای شروع دوباره عزیمت کاروان‌های زیارتی از مرزهای خوزستان توسط مسئولان ارشد گرفته نشده‌، ولی با بازگشت آرامش به شهرهای عراق بویژه شهرهای مقدس عراق بارقه‌های امید برای ازسرگیری سفر کاروان‌های زیارتی روشن شده است.

وی ادامه داد: با وجود توقف سفر کاروان های زیارتی از مرزهای خوزستان ، ولی سفرهای هوایی زائران عتبات عالیات به صورت محدود از طریق پرواز تهران - بغداد انجام می‌شود.

برچسب‌ها