رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس از پیگیری مسئله جان‌باختگان کرمان توسط وزارت اطلاعات خبر داد و گفت: کمیته ۴ نفره ای نیز در مجلس تشکیل شده تا این موضوع را بررسی کنند.

تشکیل کارگروه ویژه مجلس برای بررسی ابعاد اتفاقات کرمان

قدس آنلاین: محمدجواد کولیوند با اشاره به تاکید نایب رئیس مجلس بر پیگیری موضوع جانباختگان کرمان توسط کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس، اظهار داشت: با توجه به اینکه در صحن علنی مجلس از سوی رئیس جلسه دیروز (سه شنبه 24 دی ماه) پیگیری مسئله جانباختگان کرمان مطرح شد، کارگروه ویژه‌ای در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تشکیل شده است.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دو نماینده کرمان آقایان محمدرضا پور ابراهیمی داورانی و محمدمهدی زاهدی به همراه محمد محمودی شاه نشین و اصغر سلیمی از اعضای کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس به عنوان اعضای این کارگروه انتخاب شدند.

کولیوند با اشاره به پیگیری دولت برای روشن شدن ابعاد پرونده جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان، ادامه داد: در دولت نیز وزارت اطلاعات مسئول پیگیری این پرونده شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگ می‌کنیم تا اعضای کارگروه ویژه مجلس به کرمان بروند و با شورای تامین جلسه‌ای را برگزار کنند. گزارشی از اتفاقات رخ داده به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برچسب‌ها