جانشین فرمانده کل سپاه درباره حضور سفیر انگلستان در میان اغتشاشگران گفت: انگلیس خبیث‌ترین کشور جهان است و از خبیثان به غیر از خباثت نباید چیز دیگری انتظار داشت و دولت و وزارت خارجه نباید در مقابل این کارها کوتاه بیایند.

دولت و وزارت خارجه در مقابل خباثت‌های انگلیس کوتاه نیایند

قدس آنلاین: سردار علی فدوی درباره دخالت انگلیس در امور داخلی ایران و حضور سفیر این کشور در میان اغتشاشگران اظهار کرد: انگلیس خبیث‌ترین کشور جهان است و خبیثان به غیر از خباثت نباید چیز دیگری انتظار داشت.

وی افزود: خباثت دولت انگلیس و جنایتش در تاریخ قدمت به طول چندین قرن دارد و بیش از این نمی‌توان از چنین جنایتکاری انتظار داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از وزارت امور خارجه کشورمان و دولت می‌خواهیم به وظایفشان به خوبی عمل کنند و در مقابل دخالت‌های آشکار دولت خبیث انگلیس کوتاه نیایند.

فدوی خاطرنشان کرد: ما به دولت انگلیس اجازه نمی‌دهیم که در امور داخلی ایران دخالت و از اغتشاشگران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی حمایت کند.

در شامگاه روز ۲۲ دی ماه ۱۳۹۸، سفیر کشور انگلستان به همراه فرد دیگری با حضور در میان اغتشاشگران و توهین‌کنندگان به تصاویر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل دانشگاه امیر کبیر تهران از تجمع‌کنندگانی که در حال سر دادن شعارهای ساختارشکنانه بودند، فیلمبرداری و حمایت می‌کرد.

اما با هوشیاری مأموران پلیس امنیت ناجا، سفیر انگلیس شناسایی و به‌صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و در همان لحظه دستگیر و پس از اقدامات اولیه قانونی به نماینده وزارت امور خارجه تحویل داده شد.

منبع: آنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها