سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ کشورمان، در پاسخ به پست اخیر مهراب قاسم خانی دست به افشاگری زد.

مهراب جان قطعاً به یاد داری که...!

قدس آنلاین: سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ کشورمان، به تازگی در پاسخ به پست اخیر مهراب قاسم خانی پیامی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. مهراب قاسم خانی در پیامی خطاب به خسروی از سکوت او در برابر اتفاقات کشور و عدم موضع گیری اش در مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه انتقاد کرده بود.

اما خسروی در پاسخ به مهراب قاسم خانی دست به افشاگری زد و نوشت:

بعد از خوندن پست مهراب قاسم خانی، دوست قدیمی، و آشنای امروز که در مورد من نوشته شده ترجیح دادم که سکوت نکنم تا موجب سوء تعبیر از طرف دنبال کننده های ایشون نشه.

مهراب جان قطعاً به یاد داری که در ایام انتخابات پیشین با من تماس گرفتی و گفتی از طرف تیم آقای روحانی پیشنهاد شده که من (سیروان خسروی) در ازای دریافت دستمزد ٣ سانس کنسرت تهران، سه چهار آهنگ در تجمع هوادارهای ایشون در استادیوم ١٢،٠٠٠ نفری آزادی اجرا کنم و قطعا یادت هست که ضمن ردِ این پیشنهاد، به دلیل صمیمی بودنمون، جواب بی‌ادبانه‌ای هم در رابطه با این حرفت دادم.

اگه از نظر تو این موضوع نشون میده که شما و هم تیمی هاتون اومدین وسط و ریسک کردین و لباستون خاکی شده و من هیچ عملی انجام نمی‌دم و سر از اینجور مسائل در نمیارم و فقط زندگی خودم برام مهمه، من دیگه نیازی به توضیح بیشتر نمی‌بینم.

در مورد قسمت پی نوشت متنی که نوشتی: من اسم "یکی از دوستان" رو می‌دونم، چون تو همون مکالمه تلفنی خودت جریان رو تعریف کردی، ولی اگه شهامت نداری که اسمشو بنویسی، لازم نیست اصلا در موردش بنویسی که باعث شه مخاطبت فکر کنه "یکی از دوستان" همون "سیروان خسروی" بوده.

افشاگری سیروان خسروی از پیشنهاد مهراب قاسم‌خانی برای حمایت از روحانی

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها