دبیر هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: با توجه به عدم برگزاری افتتاحیه سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر ما فعلا امکان برنامه ریزی برای افتتاح و شروع هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر را در مشهد نداریم.

جشنواره فیلم فجر در مشهد برگزار خواهد شد

قدس آنلاین:چند سالی است که جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با تهران برگزار می شود. امسال مشهد هفدهمین دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر را پیش رو دارد. در همین خصوص محمد رضا محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دبیر این دوره در گفتگو با قدس آنلاین گفت: ما امسال هم به مانند سالهای قبل اکران فیلمهای جشنواره فیلم فجر را در مشهد خواهیم داشت که همه اینها منوط به تصمیم گیری تهران است که البته هنوز هیچ تصمیمی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر در شهرستان ها گرفته و ابلاغ نشده است.

محمدی ادامه داد: اداره ارشاد مشهد و دبیر خانه جشنواره فیلم فجرامسال هم به مانند سالهای قبل آمادگی کامل را برای برگزاری این دوره از جشنواره دارند و ما منتظریم تا تصمیم تهران در خصوص تعداد فیلمها و سینما ها سیاستهای خود را اعلام نماید. و با توجه به عدم برگزاری افتتاحیه سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر ما فعلا امکان برنامه ریزی برای افتتاح و شروع هفتهمین دوره جشنواره فیلم فجر را در مشهد نداریم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها