سرپرست گروه شرکت های پدیده ضمن تشریح تدابیر لازم جهت برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی با رویکرد توجه و تکریم سهامداران افزود: همه ی سعی و تلاش ما بر این است تا در دهه ی دوم بهمن ماه نوبت دوم مجمع عمومی برگزار شود.

برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم پدیده در دهه ی دوم بهمن ماه

به گزارش قدس آنلاین، علی کریمی سرپرست  گروه شرکتهای پدیده ضمن تشریح تدابیر لازم جهت برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی با رویکرد توجه و تکریم سهامداران افزود: همه ی سعی و تلاش ما بر این است تا در دهه ی دوم بهمن ماه نوبت دوم مجمع عمومی برگزار شود.

وی  اظهار داشت: تا کنون اقدامات مثبتی در جهت برگزاری مجمع عمومی در شرایط مطلوب سهامداران انجام شده است و اطمینان داریم با برگزاری هر چه بهتر مجمع عمومی، آینده پدیده به نحو احسن و به نفع سهامداران رقم خواهد خورد.
سرپرست  گروه شرکتهای پدیده در ادامه از همه مدیریتها و معاونتهای فعال در پروژه های پدیده خواست تا گزارش های  مبسوط و عینی  از اقدامات مهم وامید بخش انجام شده برای آینده پدیده تهیه وبه سهامداران اطلاع رسانی شود.

وی تصریح کرد: سهامداران گروه شرکتهای پدیده شاندیز باید از دارایی خود آگاه باشند و بدانند چه آینده ای در انتظار سهامشان است.

کریمی همچنین تاکید کرد: بنای دست اندرکاران برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی باید بر این باشد که سهامداران امنیت سهام خود را احساس کرده و مشارکت حداکثری داشته باشند.
 

برچسب‌ها