رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت : ثبت نام حج تمتع سال آینده از ۱۸بهمن ماه آغاز خواهد شد.

ثبت نام حج تمتع سال آینده از ۱۸بهمن ماه/۱۲۰هزار نفر در صف انتظار حج تمتع خراسان رضوی

جواد شاد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد:  ثبت نام حج تمتع برای سال ۹۹از ۱۸بهمن ماه آغاز خواهد شد.

وی بابیان اینکه کمیته مسکن سازمان حج در حال برنامه ریزی برای سفر حج تمتع سال آینده است ،تصریح کرد: هنوز درباره سهمیه خراسان رضوی برای سفر حج سال آینده به طور دقیق آماری اعلام نشده است اما به تناسب افرادی که از استان در سامانه حج و زیارت برای اعزام به سفر حج در سال آینده اعلام آمادگی کرده و اطلاعات خود را بروز رسانی کرده اند سهمیه خراسان رضوی تخصیص پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی افزود: در مورد حج عمره نیز علی رغم مذاکراتی که انجام شده است اما هنوز در مورد اعزام و تعیین سهمیه های هر استان برنامه ای اعلام نشده است.

شاد با بیان اینکه صف انتظار حج تمتع در خراسان رضوی که تا سال ۱۳۸۶ ثبت نام کرده اند در حدود ۱۲۰هزار نفر است، ادامه داد: هزینه سفر حج تمتع برای سال آینده برای هر نفر هنوز اعلام نشده است اما در سال جاری این مبلغ برای هر  نفر از ۲۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان تا ۲۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان متغیر بود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر اعزام به عتبات عالیات از استان نیزتنها از طریق هوایی و ۲پرواز در طول هفته انجام می شود که به طور میانگین هزینه سفر به عتبات عالیات از خراسان رضوی بین ۳میلیون و ۷۰۰هزار تومان تا ۴میلیون و ۵۰هزار تومان متغیر است .

برچسب‌ها