خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم نیکوکار این استان طی ۹ ماهه امسال بیش از ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به محرومان کمک کردند.

کمک ۵۴ میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی به محرومان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد بابیان اینکه که مردم نوع‌دوست این استان در ۹ ماهه امسال ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان این استان کمک کردند، افزود: این کمک‌ها در سرفصل‌های مهمی همچون صدقات، زکات و اکرام ایتام پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه در حوزه صدقات مردم سخاوتمند این استان سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به محرومین کمک کردند، ادامه داد: مشارکت مردم در پرداخت صدقه طی امسال ۲۲ درصد رشد داشته است.

الهی راد بیان کرد: در حوزه زکات نیز تاکنون بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان کمک پرداخت‌شده است که امیدواریم تا پایان سال به ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی به گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری تأکید کرد و گفت: در حوزه اکرام نیز بالغ‌بر ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در سرفصل مبتنی بر نیاز نیز ۲۳ میلیارد تومان جمع‌آوری‌شده است.

وی با تقدیر از همکاری مردم استان خراسان شمالی اعلام کرد: رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آنان در استان، تنها با همیاری و همدلی مردم نیک‌اندیش محقق خواهد شد.

الهی راد بابیان اینکه کمک‌های پرداختی مردم به‌طور کامل به دست محرومان می‌رسد، گفت: کمک‌های مردمی در بخش‌های مسکن، معیشتی، بهداشت و درمان، عمرانی، امور فرهنگی، اکرام، آموزش، اشتغال و مشاوره برای مددجویان تحت حمایت هزینه می‌شود.

برچسب‌ها