مدیرکل ‌بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا در مسیر ۱۰۰ برابری شدن تولیدات ادبی در حوزه دفاع مقدس گام بر داشتیم.

تولیدات ادبی در حوزه دفاع مقدس ۱۰۰ برابر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،   سردار پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده ظهر امروز در دیدار با جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا، ضمن تاکید بر گسترش زمینه‌های همکاری مشترک، اظهار داشت: تعامل بنیاد حفظ نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با سازمان حفظ آثار آجا موجب تسریع در حرکت رو به جلو، در اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ۱۰۰ برابری شدن تولیدات ادبی در حوزه دفاع مقدس می‌شود و این خواسته برحق معظم‌له را با تمام توان محقق خواهد شد.

وی افزود: با تمرکز بر ماموریت، اولویت‌بخشی، بسیج امکانات، تخصیص توان و نگرش عمیق به ماموریت می‌توان در گام‌های موثری در مسیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برداشت.

مدیرکل ‌بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خواستار تقویت تعامل بین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا با اداره‌کل حفظ آثار استان شد و خاطرنشان کرد: تعامل هر چه بیشتر سازمان حفظ آثار دفاع مقدس آجا با این مجموعه مورد تاکید مدیران هر دو مجموعه بوده تا بتوانیم آثاری نفیس‌تر و شایسته‌تر و در خور شان شهدای والامقام تولید کنیم.

در این دیدار سرهنگ ستاد حمیدرضا سهیلی، جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان حفظ آثار آجا بهترین بستر برای معرفی دفاع مقدس هستند، گفت: معرفی و انتقال رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و همچنین ازخودگذشتگی شهدا به نسل امروز، آن‌ها را نسبت به آینده امیدوارتر می‌کند و زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را فراهم خواهد کرد.

وی بیان کرد: ناشناخته‌های دفاع مقدس باید در فضای مجازی و یا از طریق کتاب به جامعه ارائه شوند تا جوانان ایران اسلامی با الگو گرفتن از حماسه‌آفرینان این حماسه بزرگ با انگیزه‌ای مضاعف در جهت توسعه و آبادانی ایران اسلامی  گام بردارند.

جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا در پایان آمادگی این مجموعه را برای تعامل بیش‌ از پیش با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اعلام کرد و گفت: هرچه قدر که در مسیر معرفی رشادت‌های شهدا گام برداریم کم است و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که این رشادت‌ها نسل به نسل به‌خوبی معرفی شود و به‌فراموشی سپرده نشود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها