جدیدترین پرچمداران سامسونگ و همچنین دستگاه های میان رده آن از طراحی حفره ی استفاده می کنند. اکنون به نظر می رسد غول فناوری کره جنوبی روش جدیدی را برای ارائه صفحه نمایش بیشتر در دستگاه های خود آزمایش می کند.

حق ثبت اختراع جدید سامسونگ در مورد طراحی گوشی‌های هوشمند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، از سال گذشته تولید کنندگان گوشی های هوشمند روش های مختلفی را برای ارائه جذابیت بیشتر صفحه نمایش در دستگاه های خود آزمایش و پیاده سازی کرده اند. یکی از محبوب ترین روش های این روزها ، شکاف ناچ قطره‌ای و حفره‌ای در بالای صفحه برای قرار دادن دوربین سلفی است.

نمایشگرهای حفره ای یکی از روش های رایج سازندگان گوشی هوشمند برای ارائه صفحه نمایش بیشتر به کاربران خود است و سامسونگ یکی از این برند ها است.

جدیدترین پرچمداران این شرکت و همچنین دستگاه های میان رده آن از طراحی حفره ی استفاده می کنند. اکنون به نظر می رسد غول فناوری کره جنوبی روش جدیدی را برای ارائه صفحه نمایش بیشتر در دستگاه های خود آزمایش می کند.

91mobiles حق ثبت اختراع سامسونگ را کشف کرده است ، این طراحی نشانگر شکافی است که ما تاکنون در گوشی هوشمند ندیده ایم. همانطور که مشاهده می کنید ، گوشی موجود در تصویر فوق دارای بریدگی بسیار ظریف در سمت راست بالای صفحه است. این برش دارای دوربین سلفی و سنسور دیگری است که می‌تواند یک لنز ثانویه ، فلاش LED یا برخی سنسور های دیگر باشد.

به لطف این برش ظریف در نمایشگر ، گوشی هوشمند موجود در ثبت اختراع ، طراحی تمام صفحه را نیز ارائه می دهد. همانطور که مشاهده می کنید ، سمت راست و چپ و همچنین پایین گوشی هوشمند، در این ثبت اختراع بطور قابل توجهی باریک است.

همانطور که در بالا گفته شد ، سامسونگ طراحی جدید حفره ای به نام Infinity-O را در آخرین گوشی های هوشمند پرچمدار و میان رده خود اتخاذ کرده است، بنابراین بعید نیست که این برند تجاری از طراحی شکاف دیده شده در حق ثبت اختراع جدیدش در این دستگاه ها استفاده کند و احتمالاً این طراحی می تواند موفقیت های زیادی برای سامسونگ به ارمغان بیاورد، در این صورت گوشی های سامسونگ در بخش مقرون به صرفه با استفاده از این ویژگی جدید صفحه نمایش بیشتری را ارائه می دهند.

شایان ذکر است که طرح های ثبت شده در پتنت ها به طور قطعی به دستگاه های تجاری تبدیل نمی شوند ، بنابراین این تضمینی نیست که ما شاهد این طراحی باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها