معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی مطرح کرد: یکی از اهداف انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این مجموعه با شهرداری مشهد، ارائه خدمات مطلوب‌تر به مستاجران آستان قدس رضوی در فرایندهای تجدید اجاره، انتقال و بانک‌های اطلاعاتی است.

ارائه خدمات مطلوب‌تر به مستأجران آستان قدس رضوی با همکاری شهرداری مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی حقیقی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با محوریت فناوری اطلاعات که بین آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد در نهمین نمایشگاه تخصصی و همایش ملی شهر هوشمند در نمایشگاه بین‌المللی شهر مشهد به امضا رسید، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در گام نخست، در راستای حفظ و صیانت از املاک موقوفه به امضاء رسیده است و دو طرف می‌توانند تبادل اطلاعات با یکدیگر داشته باشند.
وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای دیجیتال است، افزود: امروزه تبادل اطلاعات، سرعت و روزآمدی اطلاعات و... از اهمیت بسزایی برخوردار است، از این رو لازم است خدمات به مستاجران، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام شود.
حقیقی با بیان اینکه برای رسیدن به این امر باید به سلامت کار، نوع ارائه خدمات و اطلاعات به روز و جدید توجه کرد، ادامه داد: آستان قدس رضوی در شهر مقدس مشهد ۳۲۰ هزار مستاجر دارد که اگر هر خانواده را سه نفر در نظر بگیریم، یک میلیون نفر از جمعیت مشهد در خصوص مسائل  املاک و اراضی با آستان قدس رضوی در ارتباط هستند از این‌رو هر چه فرایند پاسخگویی در زمان کمتر و با سرعت بیشتری انجام شود، مردم رضایت‌ بیشتری خواهند داشت.
معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری مرکز اصلی اطلاعات، صدور پروانه ساختمانی و پایان کار را بر عهده دارد، به این جمع‌بندی رسیدیم تا با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی که هر دو نهاد در اختیار دارند، با هم پوشانی، تسریع در انجام امور و حذف موازی کاری سرعت کار را بالا ببریم.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها