گیلان - فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: انقلاب اسلامی ایران نظام سلطه گری را قبول ندارد بنابراین مذاکره با سلطه گران امکانپذیر نیست.

مذاکره با سلطه گران امکانپذیر نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ،سردار محمد عبدالله پور در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان در سالن ۸ دی سپاه قدس گیلان برگزار شد با بیان اینکه قبل از انقلاب تنها دو گروه شامل سلطه گر و سلطه پذیر وجود داشت گفت: امام این نظام سلطه ثابت را در دنیا بر هم زد و سلطه بیگانگان را نپذیرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نظام سلطه گری را قبول ندارد زیرا آنها با ما همواره دشمن هستند افزود: دشمنان از هر مسیری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کنند و مذاکره با سلطه گران امکانپذیر نیست.

عبدالله پور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که جنتلمن‌های کراوات زده مذاکرات همان تروریست‌های بغداد هستند تصریح کرد: آمریکایی ها روی بشر را از هر نوع جنایتی سفید کرده اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایران در حوزه دفاعی چنان سیلی محکمی به آمریکایی ها زد که جرات حتی یک شلیک به ما را ندارند گفت: ما باید قوی باشیم تا بتوانیم موشک خودمان را بر سر آشیانه هواپیمایی های آن ها شلیک کنیم.

وی با اشاره به اینکه فعالان فضای مجازی از مشکلات و تاریکی ها گلایه نکنند بیان کرد: هر کدام از ما اگر یک شمع روشن کنیم فضای تاریک موجود، روشن خواهد شد و باید بدانیم ما زمانی تنها در حدود دو یا سه نفر استاد در حوزه سواد رسانه ای داشتیم اما امروز تعداد زیادی استاد در این حوزه داریم.

عبدالله پور با تاکید بر اینکه در حوزه اقتصاد امروز مشکل جدی داریم گفت: این مشکل تنها با تولید ملی حل خواهد شد و باید در این زمینه تلاش ها بیشتر شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در بخش رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان کلید واژه بخش تولید بازی «شهدای مقاومت، ملت مقاومت»، در بخش انیمیشن کلید واژه «باید قوی باشیم» و در بخش تولید نرم افزار کلیدواژه «رونق تولید و اقتصاد مقاومتی» محور کار است که با رمز یا فاطمه الزهرا آغاز شد.

برچسب‌ها