مدیر فنی و خدمات مهندسی شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی گفت: پروژه ادامه خیابان کوشش مشهد توسط این شرکت احداث می شود.

آغاز عملیات تکمیل خیابان کوشش مشهد توسط شرکت بتن‌ و ماشین قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سید جعفر شعاع الحسینی بیان کرد: با توجه به حضور در مناقصه پروژه بازگشایی و احداث خیابان کوشش تا خیابان خلج و برنده شدن شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی، این شرکت به عنوان پیمانکار این پروژه انتخاب شده است.
وی ادامه داد: کارفرمای پروژه بازگشایی و احداث خیابان کوشش تا خیابان خلج، شهرداری مشهد و مدت پیمان قرارداد نیز ۲۴ ماه است.
مدیر فنی و خدمات مهندسی شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی افزود: این پروژه از انتهای بلوار کوشش تا خیابان خلج به طول ۲ هزار و ۶۰ متر و شامل هزار و ۷۶۰ متر ۴۵ متری و ۳۰۰ متر راه ۳۵ متری است.
وی با اشاره به اقدامات در دستور کار این شرکت در قالب پروژه خیابان کوشش تصریح کرد: در این پروژه تمامی عملیات خاکبرداری، روسازی، آسفالت، جدول گذاری و همچنین اجرای کانال بتنی و ساخت مسیل های فرعی توسط شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی انجام می شود.
شعاع الحسینی، زمان اجرای پروژه را از ابتدای مرداد ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: در حال حاضر پروژه در مرحله خاکبرداری، خاکریزی و اجرای جداول آیلند و مسیل قرار دارد.
وی ادامه داد: یکی از نکات قابل توجه در خصوص این پروژه اهمیت و ضرورت بازگشایی ادامه بلوار کوشش تا خلج است.
شعاع الحسینی درباره مزیت های اجرای این پروژه تصریح کرد: با اجرای پروژه بازگشایی و احداث خیابان کوشش تا خیابان خلج، بار ترافیکی بلوار صبا و حتی ۱۰۰ متری کاهش می یابد.
وی افزود: علاوه بر این، با ایجاد دسترسی بلوار کوشش به خلج، موجبات سهولت تردد شهروندان فراهم خواهد شد.
مدیر فنی و خدمات مهندسی شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی با اشاره به اشتغال زایی حاصل از پروژه های در دست اقدام این شرکت خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰ نفر نیرو به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این پروژه مستقر شده اند.

منبع: استان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها