۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 689575

برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتماً گزینه تئاتر رفتن برای بسیاری از مردم مشهد مطرح است. با این اوصاف همراه این گزارش باشید تا ببینید، آخر هفته‌ای، روی صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد.

چند پیشنهاد تئاتر در آخر هفته مشهد

به گزارش قدس آنلاین، با پایان اولین هفته از بهمن‌ماه سال ۹۸ هم‌اکنون ۶ نمایش «شاه شکار»، «مبارک در دربار سلطان سلیمان»، «عروس سرخ»، «اتاق ورونیکا»، «کاهنه‌های باکوس» و «میراث» در سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.

«شاه شکار»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی حمید ابری است. این نمایش امروز و فردا ساعت ۱۸:۰۰ در محل تماشاخانه بهار در حال اجرا است.

«مبارک در دربارسلطان سلیمان»

نمایشی به نویسندگی علی جوان‌مرد و کارگردانی اصغر لشگری است. این نمایش که در ژانر کمدی، سیاه بازی و تخته حوض است امروز و فردا  ساعت ۱۸:۳۰ در محل سالن هنرستان هنرهای زیبا در حال اجرا است.

«کاهنه‌های باکوس»  

این نمایش اثر ائوریپیدس کاری پژوهشی، بازیگری از گروه هنری تئاتر نیمکت است.  

این نمایش امروز و فردا ساعت ۱۹:۳۰ در محل پردیس تئاتر مستقل در حال اجرا است.

«اتاق ورونیکا»  

نمایشی به نویسندگی آیرا لوین، کارگردانی حسین اکبرپور و ترجمه شهرام زرگر است.

در خلاصه نمایش آمده است که سوزان به همراه نامزد خود لاری که وکیل است به رستورانی رفته‌اند. در رستوران زوج پیری نیز حضور دارند. پس از اینکه پیرمرد و پیرزن سوزان را می‌بینند، از او درخواست می‌کنند به دلیل شباهتی که به دختری مرده به نام ورونیکا دارد، به آن‌ها کمک کند.

این نمایش امروز و فردا ساعت‌های ۱۸:۰۰ و ۲۰:۳۰ در محل پردیس تئاتر مستقل در حال اجرا است.

«عروس سرخ»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی فرشید تمری است. در خلاصه نمایش آمده است که در لابه لای رقص هایمان، سکوتی نهفته است و در لابه لای سکوتمان، بغضی بی انتهاست، در میان بغضمان، عشقیست نافرجام و در آن عشق، مردیست یاغی و جلاد...!

روایت عشق یک انسان ترسناک و هیولاوش است که او را از حضیض ذلت، به اوج عزت می رساند...

این نمایش امروز و فردا ساعت ۱۹:۳۰ در محل هتل ثامن، سالن آمفی تئاتر ایثار در حال اجرا است.

«میراث»  

نمایشی به نویسندگی، کارگردانی عباس ممیززاده و تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری هفت آسمان است.در خلاصه نمایش آمده است که میراث باید به نسل‌های بعد برسد، اما مسیری دشوار و پرخطر پیش‌رو است.  

این نمایش که در ژانر آئینی است  امروز  ساعت ۱۹:۰۰ و فردا ساعت‌های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در محل سالن اصلی تئاتر شهر در حال اجرا است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها