همدان- استاندارهمدان گفت: همدان به دور از حواشی‌های سیاسی، مسیر توسعه را پیش گرفته است.

همدان در مسیر توسعه قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان سیدسعید شاهرخی استاندارهمدان درنشست قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان اظهارکرد: استان همدان به دورازحواشی‌های سیاسی، مسیر توسعه را پیش گرفته است.

شاهرخی با بیان اینکه استان با برنامه‌ریزی دقیق وهمگرایی بیش از پیش، درمسیرتوسعه قرارگرفته است، گفت: اقدامات زیرساختی بسیاری در حوزه‌های مختلف در استان همدان انجام شده که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی این فعالیت‌ها را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

وی با تاکید بر حرکت و تلاش مدیران اجرایی طبق قانون ودرچارچوب تعریف شده، ادامه داد: مدیرانی که برای سرمایه‌گذاران، مجوز طرح صادرمی‌کنند، باید توجه داشته باشند که فقط به صدور مجوز اکتفا نکنند و برای از سرراه برداشتن موانع با سرمایه گذار همکاری کنند.

استاندار همدان گفت: یکی ازمسیرهای مهمی که ازطریق آن می‌توان به توسعه همه‌جانبه دست یافت، ترغیب و جلب سرمایه‌گذاری است.

شاهرخی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری های انجام شده در سطح استان ۴هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که ۲هزار و ۵۲۸میلیارد تومان از آن تسهیلات بانکی از محل‌های مختلف تامین شده و ۱۶۰۰ میلیارد تومان از آن نیز آورده متقاضیان بوده است، بیان کرد: درهمدان اقدامات خوبی در راستای اجرا و راه‌اندازی سه سد بزرگ انجام شده که هرکدام تحولات بزرگی در استان خواهند داشت.

برچسب‌ها