خوزستان_ جلسه تودیع و معارفه مدیرکل شیلات خوزستان با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، مدیرکل ، روسای ادارات و مدیران شیلات خوزستان ، برگزارشد.

مدیرکل شیلات جدید خوزستان منصوب شد

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل کل شیلات خوزستان که امروز ۵ دی برگزار شد، دکتر نبی اله خون میرزایی رئیس سازمان کشور  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات غلامرضا افتخاری نسب،  فتح اله ابوعلی را به عنوان مدیرکل شیلات خوزستان معرفی و منصوب کرد  .

خون میرزایی با اشاره به شرایط اقتصادی سخت کشور، رشد کشاورزی در ۹ماهه اول سال ۹۸ را بیش از ۵.۷ تا ۶ درصد اعلام و اظهار کرد: این عملکرد را می توان در مقایسه با سایر بخش ها قله برجسته در بخش کشاورزی دانست که با همکاری همه نیروهای آن به دست آمده است.
وی با بیان اینکه شیلات به عنوان یکی از زیر مجموعه های جهاد در حوزه های مختلف  ابپزی پروری و به جز پرورش ماهی در قفس در دیگر شاخص ها روند رو به رشدی  داشته، تاکید کرد: این افزایش  بیش از برنامه های سازمان بوده که ماحصل بستری است که حوزه های پژوهشی و معاونتی پیش روی ما قرار داده است و امیدواریم تا پایان سال نیز این رشد ادامه داشته باشد.

در این جلسه غلامرضا افتخاری نسب، مدیرکل جدید شیلات نیز با ذکر اینکه با توجه به توانمندی های خود در داخل برای تولید نیازی به بازار خارج نداریم، تصریح کرد: یکی از   مهمترین تولیدات کشاورزی است که ظرفیت استان خوزستان نیز در زمینه های عمومی و شیلات با توجه به آبهای داخلی استان و تالاب های مناسب است.

ابوعلی با اشاره به اینکه روند رشد شیلات بالاتر از تعهدات خود بوده ادامه داد: به همین دلیل باید تلاش کنیم از این ظرفیت ها استفاده و بر روی افزایش بهروری و ایده های نو کار کنیم.
وی در رابطه با نقش تشکل ها و اتحادیه ها گفت: امید دارم اتحادیه ها در دوره جدید راهنمای خوبی باشند و در این زمینه یکی از راهکارها تامل با محیط زیست و سازمان آب و برق و جهاد کشاورزی است.

گفتنی است، فتح اله ابوعلی پیش از این ریاست نظام مهندسی کشاورزی را بر عهده داشته است.

برچسب‌ها