استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از عبادت‌های بزرگ خدمت به خلق است، لذا افراد فعال در زمینه اقتصادی نباید انتظار تشویق و تحسین داشته باشند.

فعالان اقتصادی انتظار تشویق نداشته باشند/ما به مردم بدهکاریم

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در همایش دستاوردهای مثلث توسعه اقتصادی در مشهد با بیان اینکه در سلیقه سیاسی افراد با یکدیگر متفاوت هستند، اظهار کرد: برای پیشرفت کشور بیش از پیش نیاز به وحدت داریم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ فعال اقتصادی مجبور به فعالیت در زمینه مثلث اقتصادی - فرهنگی نیست، افزود: توانمندسازی مردم، ایجاد شغل، جلوگیری از مهاجرت، جذب و فراهم‌سازی زمینه سرمایه‌گذاری، امنیت پایدار و نظایر این امور از اهداف مثلث اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص اجرای این طرح مشکلاتی همانند بدبینی و منفی‌گرایی بسیار، از سوی افراد مختلف را شاهد بودیم، تصریح کرد: برخی می‌خواهند چوب لای چرخ افراد بگذارند لذا تبلیغ ناامیدی می‌کنند.

رزم حسینی با بیان اینکه مسئولان باید تحولات بزرگ رقم بزنند، عنوان کرد: مردم از همه دارایی‌های خود برای حفظ دین و انقلاب گذشتند، لذا ما به این مردم بدهکاریم. یکی از عبادت‌های بزرگ خدمت به خلق است لذا افراد فعال در زمینه اقتصادی نباید انتظار تشویق و تحسین داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت و ایستادگی از دیگر شاخصه‌های افراد فعال در زمینه اقتصادی است، ابراز کرد: شهید سردار سلیمانی آزاده بود و چاپلوسی، ریا، تظاهر و… در سبک زندگی و شخصیتی ایشان دیده نمی‌شد.

استاندار خراسان رضوی افزود: می‌توان با ادامه راه سردار شهید سلیمانی اهمیتی به ناامیدی نداد و برای پیشرفت کشور قدم‌های مؤثری برداشت.

منبع: مهر 

برچسب‌ها