البرز- رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اشاره به ارسال اولین کاروان کمکهای خیرخواهانه اصناف این استان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان گفت : اصناف و بازاریان استان البرز، پیش از این نیز در دیگر حوادث طبیعی که در کشورمان رخ داده است، همواره پیش قدم بوده اند و از هر گونه حمایت و کمک دریغ نداشته اند.

دومین کاروان کمک‌های اهدایی اصناف البرز راهی سیستان وبلوچستان می‌شود

بهروز حصاری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در بحث سیل اخیر نیز، ستاد های جمع آوری کمک های انسان دوستانه در سطح اتحادیه های صنفی تشکیل شده است و تمامی دوستان و همکاران بسیج شده ایم تا  کالاهای ضروری و مایحتاج مورد نیاز هموطنان سیل زده را جمع آوری نماییم.

وی افزود : در اولین ساعات پس از فراخوان اتاق اصناف البرز مبنی بر جمع آوری کمک های مردمی جهت سیل زدگان، جمع کثیری از خیران، موسسات، کارخانجات تولیدی و مراکز توزیع کالا در استان البرز، هدایای خود شامل پتو، پوشاک زمستانی، مواد غذایی بسته بندی شده، بخاری، کفش، مواد شوینده، آب معدنی، محصولات بهداشتی و دیگر کالاهای مورد نیاز را به محل اتاق اصناف ارسال کردند که به دلیل حجم زیاد کمک ها و کمبود فضای انبار، مجبور شدیم بخشی از فضای پارکینگ روبروی اتاق اصناف را به این امر اختصاص دهیم.

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز ادامه داد: روند جمع آوری کمک های کسبه و بازاریان  ادامه دارد و در روزهای پیش رو دومین کاروان اهدایی اصناف کرج آماده و راهی مناطق سیل زده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : جا دارد از همکاری  کمیته امداد امام خمینی (ره)، پلیس راهور، راه آهن جمهوری اسلامی ایران  و دیگر دستگاه ها و نهاد های اجرایی  در پیگیری موضوع و هماهنگی های لازم  جهت ارسال کالاهای جمع آوری شده به مناطق سیل زده تشکر کنم.

برچسب‌ها