البرز- مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز گفت: نمایش رادیویی "نامه‌ها" از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری البرز به مدت یک هفته از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

"نامه‌ها" زندگی شهید ابراهیم خانی را در رادیو نمایش روایت می‌کند

ایمان رادی‌زاده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: نمایش رادیویی «نامه‌ها» با موضوع زندگی سرلشگر شهید ابراهیم خانی از شهدای تکاور دوران دفاع مقدس بهار امسال در دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز تهیه و تولید شد.

وی ادامه داد: پخش این نمایش رادیویی از روز شنبه ۵ بهمن ماه آغاز شده و به مدت یک هفته در هفت قسمت هر روز ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

رادی زاده ادامه داد: در این نمایش رادیویی شنونده با زندگی، شخصیت، افتخارات و رشادت‌های شهید تکاور سرلشگر ابراهیم خانی در برهه‌های مختلفی از زندگی‌ این شهید والامقام آشنا می‌شود. این اثر با فضاسازی و بازی‌های خوب بازیگرانش بخش‌هایی از دلاوری‌های این امیر سرافراز را برای شنونده تجسم می‌کند.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز به معرفی عوامل این نمایش رادیوئی پرداخت و گفت: مهدی خدایی(کارگردان)، محمدرضا خدائی(نویسنده)، رضا داداشی(تهیه کننده)، علیرضا خدابنده‌لو(صدابردار) و بهاره کاظمی، محمد قویدل، سیدمحمد بهره‌بردار، سحر نجفی، پیام نوروزی، لیلا شاغلانی، حسن یاوری، مهدی خدایی، سیدعلی کیایی، فرهاد سکاکی، حجت یوسفی و عمار رسولی(در نقش شهید ابراهیم خانی) بازیگران این نمایش رادیویی هستند.

برچسب‌ها