مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد گفت: از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار به بهبود مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان تعلق گرفته که در حال حاضر ۹۲ در صد این اعتبار جذب شده است و رتبه هفتم استان را دارا هستیم.

تخصیص ۳ میلیارد تومان اعتبار به مکانیزاسیون کشاورزی خلیل آباد / افتتاح ۱۰ پروژه کشاورزی در خلیل آباد

مجید نوری

به گزارش قدس آنلاین:  محمود شبان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در خلیل آباد اظهار کرد: اعتبارات حوزه مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان در غالب خرید تراکتور زراعی و باغی و ادوات کشاورزی در حوزه فناوری نوین کشاورزی بوده که خرید لولرلیزری در سطح شهرستان  یکی از ادواتی است  که در بحث مصرف بهینه  آب در زراعت اعم از کشت گندم و جو تاثیر بسزایی دارد و هدر رفت آب به صفر می رسد.
وی با بیان اینکه در حوزه خط اعتباری مکانیزاسیون یک دستگاه تراکتور با قدرت ۱۵۰۰ را در سطح شهرستان وارد کرده ایم افزود:  با توجه به تخصیص های خوبی که درحوزه فناروی کشاورزی است این آمادگی  را داریم چنانچه کشاورزی در خصوص فناوری نوین کشاورزی دستگاه ای جدید در حوزه باغبانی و  زراعت نیاز دارد تسهیلات ویژه ای از محل خط اعتباری مکانیزاسیون با اعتبار ۱۵ درصدی و باز پرداخت بین ۵ تا ۷ سال در خدمت کشاورزان باشیم.
همچنین مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر پروژه های بخش کشاورزی شهرستان اشاره کردو گفت: ۱۰ پروژه قابل افتتاح بخش کشاورزی شهرستان  در دهه مبارک فجر داریم  که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۱۹ تومان بلاعوض دولتی، ۲۱۵ میلیون تومان خودیاری و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به بهره برداری می رسد.
شبان با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها ۳۹۸ خانوار بهره مند خواهند شد گفت: با افتتاح این طرح ها برای ۱۱۲ نفر اشتغال به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها