خراسان شمالی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در سال جاری ۱۰ هزار و ۷۴۱ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر طی بازه زمانی ۳۰ در ماه تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می شود.

اجرای بیش از ۱۰ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در خراسان شمالی
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی سالاری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت:افتتاح و کلنگ زنی هزار و ۶۰۵ پروژه فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، ۵۵۲ مراسم معنوی، ۱۳۷ مورد صدور بیانیه، ۱۹۶ اردو زیارتی و فرهنگی، ۴۸۵ برنامه نمایشگاهی، ۳۵ مورد اجرای تئاتر، ۹۰ مورداکران فیلم، ۱۳۷ یادواره شهدا، ۲۶۵ همایش و... از برنامه های مهم قابل اجرا در این ایام خواهد بود.
وی افزود: کارگروه بسیج با دو هزار و ۵۰۶ برنامه، کارگروه قرآن با هزار و ۳۶۸ برنامه، کارگروه همیاری و خدمت رسانی با هزار و ۳۱۵ برنامه، زنان و خانواده با ۶۲۳ برنامه، ورزش و جوانان با ۴۴۹ برنامه، پنج کارگروهی هستند که بیشترین برنانه را در سامانه شورای هماهنگی به ثبت رسانده اند.
وی ادامه داد:مراسم  ۱۲ بهمن ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه بجنورد در میدان شهید برگزار می شود.
سالاری گفت: در مراسم ۲۲ بهمن نیز حجت الاسلام علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا سخنران ویژه در این روز خواهد بود.
وی در پایان گفت: بیش از ۱۰۰ دستگاه اجرایی استانی و متناظر آن شهرستانی فعالیت دارند اما تنها ۵۱ دستگاه نسبت به ثبت برنامه های دهه فجر اقدام کرده اند و در پایان دهه فجر، اسامی دستگاه های غیرفعال و دستگاه هایی که به وعده های خود در اجرای برنامه ها عمل نکرده باشند اعلام و رسانه ی خواهد شد.

برچسب‌ها