سرمربی تیم شهر خودرو خراسان با بیان اینکه برای آسیا و لیگ برتر همزمان می‌جنگیم، گفت: برنامه بازی‌های آسیایی فشرده بود و بر خلاف تلاش پزشکان تیم هنوز بازیکنان خسته هستند.

برای آسیا و لیگ برتر همزمان می‌جنگیم/هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی ابتدا ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت و افزود: از حمیداوی مالک باشگاه و هیات‌مدیره تشکر می‌کنم که به من و دستیارانم در این شرایط خاص اعتماد کردند.

سرمربی شهر خودرو خراسان درخصوص بازی‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: در بازی‌های پلی‌آف آسیایی، شرایط خاصی را تجربه کردیم. بازیکنانم با توجه به مشکلات و مسائل خاصی که بود برای مردم خراسان حماسه‌آفرینی کردند و به نتایج مطلوبی رسیدند.

وی رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را حاصل هم‌ قسم شدن و همدلی میان بازیکنان، کادرفنی و باشگاه دانست و عنوان کرد: پنج روز قبل از بازی‌ها باید لیست را به AFC تحویل می‌دادیم و زمانی با قاضی و میروسلاو به توافق رسیدیم که دیگر لیست ارسال شده‌ بود.

سرآسیایی بابیان اینکه در بازی با السیلیه ضربه بدی به دوقلوی پای صادقی خورد تاکید کرد: این بازیکن با این وجود تمام تلاشش را به کار بست و به بازی ادامه داد، اما در نهایت با ضربه بعدی بازیکن السیلیه، مجبور شدیم او را تعویض کنیم، در این سه روز ریکاوری خوبی داشته و ان شاء الله می‌تواند به تیم کمک کند.

سرمربی شهر خودرو با بیان اینکه فردا بازی سختی در پیش داریم، خاطرنشان کرد: در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر قاطع و محکم می‌جنگیم و نمی‌خواهیم در هیچ‌کدام از پیش‌بازنده باشیم.

وی ادامه داد: هم باشگاه و هم کادرفنی، در تلاش هستند تا برای ۳۰روز آینده برنامه‌ریزی مدون داشته باشیم، در ۳۰ روز باید ۷ بازی برگزار کنیم و شرایط سختی داریم، اما با تکیه به پشتکار و همت بازیکنان و با برنامه‌ریزی درست و حمایت هواداران، سعی می کنیم به بهترین نتایج ممکن دست یابیم.

سرآسیایی بابیان اینکه در ساعات آخر نقل‌وانتقالات هدایت تیم را برعهده گرفته درخصوص جذب بازیکنان گفت: از ۳ سهمیه، میروسلاو و قاضی را جذب کردیم. یک جای خالی داریم، در یکی دو پست هم مشکل داریم. نیاز مبرمی به گلر داریم. با بررسی‌هایی که خواهیم‌ داشت، بهترین تصمیم را می گیریم.

سرمربی شهر خودرو همچنین در خصوص جدایی چوچو گفت: فکر می‌کنم دیگر دل او با ما نبود، اگر توانستیم در این ۶ سال به موفقیت نسبی دست پیدا کنیم به خاطر همدلی بوده‌است. اگر احساس کنیم حتی یک سلول بازیکنی هم با تیم نیست، اجازه نمی‌دهیم چنین تفکری خللی در تیم وارد کند. در یکی دو بازی هم می‌شد تعویضش کنم، اما احساس کردم که انرژی مثبتی که تیم نیاز دارد را در خود نداشت و ترجیح دادم به جای چوچو از بازیکنی جوان استفاده کنم.

وی تصریح کرد: برنامه‌ فشرده‌ای را در روزهای اخیر پشت سر گذاشته‌ایم، خستگی ناشی از بازی‌های فشرده پلی‌آف این روزها با ما بود، البته که کادر پزشکی و ماساژورها تلاش زیادی کردند، اما هنوز خستگی در ساق پای بازیکنانم وجود دارد.

سرآسیایی درخصوص وضعیت بازیکنان عنوان کرد: مصدوم و سرماخورده هم داریم، اما اینها دلیل نمی‌شود قول و قرارمان را فراموش کنیم. بچه‌ها انرژی خوبی دارند و به خوبی می‌دانند سخت‌ترین بازی فصل ما فردا مقابل ماشین سازی رقم می‌خورد، باید فردا مهر تاییدی بر استمرار راه خود در لیگ بزنیم.

وی افزود: وقتی سوت آغاز بازی زده می‌شود، خیلی از مسائل فراموش می‌شود، به مسائل مربوط به تیم ماشین سازی توجهی نمی‌کنیم و می‌دانیم که حریف نیم‌فصل دوم را خوب شروع کرده و کار سختی مقابل این تیم داریم.

سرآسیایی بابیان اینکه در ساعات آخر نقل‌وانتقالات هدایت تیم را برعهده گرفته درخصوص جذب بازیکنان گفت: از ۳ سهمیه، میروسلاو و قاضی را جذب کردیم. یک جای خالی داریم، در یکی دو پست هم مشکل داریم. نیاز مبرمی به گلر داریم. با بررسی‌هایی که خواهیم‌ داشت، بهترین تصمیم را می گیریم.

سرمربی شهر خودرو همچنین در خصوص جدایی چوچو گفت: فکر می‌کنم دیگر دل او با ما نبود، اگر توانستیم در این ۶ سال به موفقیت نسبی دست پیدا کنیم به خاطر همدلی بوده‌است. اگر احساس کنیم حتی یک سلول بازیکنی هم با تیم نیست، اجازه نمی‌دهیم چنین تفکری خللی در تیم وارد کند. در یکی دو بازی هم می‌شد تعویضش کنم، اما احساس کردم که انرژی مثبتی که تیم نیاز دارد را در خود نداشت و ترجیح دادم به جای چوچو از بازیکنی جوان استفاده کنم

وی تصریح کرد: برنامه‌ فشرده‌ای را در روزهای اخیر پشت سر گذاشته‌ایم، خستگی ناشی از بازی‌های فشرده پلی‌آف این روزها با ما بود، البته که کادر پزشکی و ماساژورها تلاش زیادی کردند، اما هنوز خستگی در ساق بازیکنانم وجود دارد.

سرآسیایی درخصوص وضعیت بازیکنان عنوان کرد: مصدوم و سرماخورده هم داریم، اما این‌ها دلیل نمی‌شود قول و قرارمان را فراموش کنیم. بچه‌ها انرژی خوبی دارند و به خوبی می‌دانند سخت‌ترین بازی فصل ما فردا مقابل ماشین سازی رقم می‌خورد، باید فردا مهر تاییدی بر استمرار راه خود در لیگ بزنیم.

وی افزود: وقتی سوت آغاز بازی زده می‌شود، خیلی از مسائل فراموش می‌شود، به مسائل مربوط به تیم ماشین سازی توجهی نمی‌کنیم و می‌دانیم که حریف نیم‌فصل دوم را خوب شروع کرده و کار سختی مقابل این تیم داریم.

سرمربی شهرخودرو با اشاره به اهمیت حضور هواداران شهرخودرو گفت: انرژی مضاعفی از حضور هواداران می‌گیریم. همیشه از آنها خواسته‌ایم یار دوازدهم ما باشند. من از هواداران خواهش می کنم برای تجلیل از زحمات بازیکنانم به ورزشگاه بیایند.

سرآسیایی افزود: باید از زحمات یحیی گل‌محمدی در تیم شهرخودرو تشکر کنم. چیزهای زیادی از یحیی یاد گرفتم، فکر می‌کنم که شرایط تیم در آن زمان به شکلی بود که می‌خواست تیمی منسجم برای نیم‌فصل دوم ببندد، اما رفتن یحیی چند روزی همه را درگیر کرد. در خصوص جدایی منادی باید بگویم مشابه با چوچو نمی‌خواهیم بازیکنی را به زور نگه داریم.

سرآسیایی در خصوص لباس‌های تیم شهرخودرو گفت: اتفاق خوبی امسال افتاد که قراردادی ۲ ساله با نماینده آل‌اشپورت بستیم. این کار از نظر شخصیتی به تیم و کیفیتی به مباحث درون زمین، کمک زیادی کرد. تنها مشکلی که ما داشتیم، به خاطر رسیدن به موقع این لباس‌ها بود که یحیی هم دو یا سه بار در این خصوص صحبت کرد. با وجود اینکه اکثر رقبای ما با برندهای معتبر جهانی مثل آدیداس و نایک بازی می کردند، اما ما توانستیم با آل‌اشپورت سرمان را بالا بگیریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها