مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به نقشه شوم آمریکا و ارائه طرح معامله قرن، این امر را مایه وحدت میان امت اسلام و تنفر بیشتر آنان از استکبار دانست.

بیانیه مدیر حوزه علمیه خراسان درباره طرح موسوم به معامله قرن

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان آیت الله سید مصباح عاملی در بیانیه ای طرح شوم معامله قرن را به منظور شکستن مقاومت و بی تاثیر کردن انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی عنوان کرد و این نقشه را تصوری ابلهانه آمریکا و مایه وحدت بخشی امت اسلام دانست.

در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) دو کارکرد فرامرزی از خود به یادگار گذاشت؛ یکی در عرصه اندیشه و نظر و دیگری در عرصه اقدام و عمل، در عرصه اندیشه و نظر مولد بیداری اسلامی و بصیرت عمومی کشورهای منطقه و در عرصه اقدام و عمل شکل دهنده مهمترین ارکان محور مقاومت شد. امریکا و صهیونیسم با طرح زورگویانه موسوم به معامله قرن و در کنار آن خواب و خیال تجزیه عراق و رویای دست نایافتنی از هم پاشیدگی سوریه و یمن، تنها یک قصد و نیت شوم را دنبال می کند و آن شکستن محور مقاومت و بلاتاثیر کردن انقلاب اسلامی و خط استکبارستیزی است. غافل از اینکه دستاوردهای انقلاب در این عرصه رکن دیگری دارد و آن از سنخ اندیشه و باور است. باور به اصول و آرمانهایی که در روح و جان امت اسلامی رشد و نمو نموده و به هیچ وجه در کنترل امریکا و صهیونیسم نیست و چنین نقشه هایی جز تصوراتی ابلهانه که تنفر بیشتر امت اسلامی از آنها و وحدت و انسجام درونی بیشتر مسلمانان را در پی دارد نیست. این دست و پا زدن های استکبار جهانی خبر از این می دهد که خودشان نیز به دوران افول خویش باور یافته اند.

اما وظیفه خطیر امت اسلامی چیست؟ بدون هیچ تردیدی امروز که به قله های پیروزی و سربلندی جبهه مقاومت اسلامی بیش از پیش نزدیک شده ایم، وحدت و هم افزایی نیروهای انقلاب کلیدی ترین راهبرد است و صیانت از آن مهمترین وظیفه هر مسلمان است. خون به ناحق و مظلومانه بر زمین ریخته سردار رشید محور مقاومت اسلامی شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و سایر همرزمانش فطرت های آحاد امت اسلام را پیوندی دوباره داد. برماست که با پیروی آگاهانه و مصمم از رهبری عزیز و مقتدر انقلاب امام خامنه ای (ادام الله ظله الشریف) توطئه های دشمنان حقیر اسلام را خنثی نمائیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها