سفارت ایران در پکن برای ارتباط و اطلاع رسانی به ایرانیان مقیم چین درباره ویروس کرونا ایمیلی را اختصاص داد.

اختصاص ایمیل برای ایرانیان مقیم چین به منظور ارتباط و اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا

قدس آنلاین: سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن ایمیلی را برای ارتباط و اطلاع رسانی به ایرانیان مقیم چین در پی وقوع ویروس کرونا اختصاص داد.

در صفحه توئیتر سفارت ایران در پکن آمده است: «احتراما از تمامی شهروندان ارجمند مقیم چین درخواست می‌شود جهت تسهیل در ارتباط و اطلاع رسانی در خصوص موضوع شیوع ویروس کرونا اطلاعات در خواستی مندرج در تصویر را به ادرس ایمیل iranemb.bjs@mfa.gov.ir ارسال فرمایند.»

محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن نیز دیروز (جمعه) در گفتگویی یادآور شد: براساس گزارشات ما تاکنون هیچ موردی از ابتلای هموطنان ایرانی در چین به این بیماری گزارش نشده و همه هموطنان در شهر ووهان که ارتباط مستمر و ساعتی با آنها داریم و از وضعیتشان مطلع هستیم، هیچکدام به این بیماری مبتلا نشدند.

وی گفت: ما زمینه‌های متعدد مقابله با بیماری را بررسی کرده که یکی بحث خروج هموطنان از این شهر بود که اقدامات لازم را صورت دادیم و انشاءالله به زودی به نتیجه خواهد رسید.

در پی شیوع ویروس کرونا در شهر ووهان چین، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن در اطلاعیه‌هایی، از هموطنان مقیم چین درخواست کرد، ضمن توجه به هشدارهای پزشکی و بهداشتی در این خصوص، تا حد امکان از حضور در اماکن پر تردد اجتناب ورزند. این سفارتخانه همچنین اقدام به ارسال آذوقه و غذا برای دانشجویان ایرانی در ووهان کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها