زنجان-جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:طی سال جاری ۳۲۸پروژه عمرانی توسط سپاه استان اجرا شده است.

افتتاح  ۱۴پروژه محرومیت زدایی در استان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: سرهنگ ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری روز شنبه  برضرورت امید آفرینی در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب تاکید کرد.

سرهنگ طهماسبی افزود:  توجه به توسعه خدمت رسانی به مردم و محرومان از دیگر سیاست های برنامه های دهه فجر است و در این راستا  کمیته بسیج در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از یک هزار و ۵۰۰ برنامه در قالب ۸۰ عنوان برگزار می کند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری نمایشگاه های مختلف و ۵۰۰ نشست بصیرتی با موضوع گام دوم انقلاب، دستاوردهای انقلاب،امید آفرینی و بصیرت افزایی در این ایام در زنجان خبرداد.

طهماسبی با اشاره به برگزاری برنامه چله بیداری در مدارس استان زنجان،  افزود: ۱۴ پروژه محرومیت زدائی همزمان با دهه فجر  در استان افتتاح می شود.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رزمایش رسانه ای من یک سلیمانی ام در مدارس استان زنجان برگزار می شود،افزود: سپاه بر اساس وظیفه و ماموریت در قانون اساسی در هر جا که لازم باشد ورود پیدا کرده و برنامه های مختلف محرومیت زدائی را اجرا می کند.

این مسئول  تامین  آب شرب روستاهای مناطق محروم  را از جمله برنامه های دردست اجرای سپاه برای سال آتی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت:تامین آب شرب ۲۰۰روستا را در سال اینده انجام خواهیم داد.

سرهنگ طهماسبی در خاتمه با تاکید بر اینکه سپاه هیچ گونه تبلیغات انتخاباتی له یا علیه کاتدیدایی نخواهد داشت گفت:هدف ما برگزاری انتخابات امن است.

 امندی  رئیس بسیج سازندگی استان زنجان نیز در ادامه با بیان اینکه۱۴عنوان برنامه دردهه فجر اجرا می شودافزود:امسال۳۲۸پروژه توسط سپاه   کلید خورده و درحین اجراست که از این تعداد  ۱۴پروژه شامل ۷خانه محروم ۵ خانه بسیج و ۲خانه عالم در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

امندی یاد اور شد:طی سال جاری ۱۵۲خانه محروم ۲۵پروژه آب روستایی ،۳خانه عالم  و۱۱مسجد مرمت شده است.

وی پروژه  محرومیت  زدایی را از دیگر   برنامه های بسیج سازندگی ذکر کرد و ادامه داد:امسال  ده میلیارد تومان به این منظور اختصاص داده شد  و  ۱۵میلیارد  تومان نیز از  محل دستگاهای دولتی تامین شد.

رئیس بسیح سازندگی به نقش خیرین در امر محرومیت زدایی اشاره کرد  و خاطر نشان ساخت:۷۰درصد هزینه های ۳۲۸پروژه سپاه  توسط خیرین تامین شده است

انتهای پیام/

برچسب‌ها