رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: برنامه‌های نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری از ۲۳ بهمن‌ ماه قابلیت پخش در صدا و سیمای مرکز استان را خواهد داشت که در آن هر داوطلب به مدت ۱۸ دقیقه می‌تواند از فرصت رادیو و تلویزیون برای ارائه نظرات خود استفاده کند.

آغاز تبلیغات تلویزیونی و رادیویی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان در صداوسیمای خراسان‌رضوی از ۲۳ بهمن ماه

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  اظهار کرد: به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان از امکانات دولتی و همچنین بازرسی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها، امروز به دعوت استاندار خراسان رضوی، اولین جلسه کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان در استان در محل استانداری برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه مواد ۱۹ تا ۲۷ قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه تبلیغات مرور و تصمیماتی در این رابطه اتخاذ شد. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: مقرر شد به هر یک از ۴ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه خراسان‌ رضوی و به صورت برابر، به منظور بیان نقطه نظرات و اهداف داوطلبی، فرصت استفاده از یک برنامه تلویزیونی و یک برنامه رادیویی اختصاص داده شود.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی از ۲۳ بهمن‌ ماه قابلیت پخش در صدا و سیمای مرکز استان را خواهد داشت که در آن هر داوطلب به مدت ۱۸ دقیقه می‌تواند از فرصت رادیو و تلویزیون برای ارائه نظرات خود استفاده کند. 
وی گفت: با توجه به تبلیغات منفی معاندین، لازم است مردم استان از ظرفیتی که در حوزه صدا و سیما، برای شناخت و انتخاب آگاهانه داوطلبین ایجاد شده نهایت استفاده و بهره کافی را برای انتخاب کاندیدای اصلح ببرند.

منبع: استانداری خراسان رضوی 

برچسب‌ها