رویداد علمی ایده‌پروری و کارآفرینی با موضوع سلول‌های بنیادی، خواب و سلامت دیجیتال در قالب فراخوان طرح‌ها و ایده‌های دانشجویی و اساتید یا ایده‌پردازان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

رویداد علمی ایده‌پروری با موضوع سلول‌های بنیادی، خواب و سلامت دیجیتال

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس اعلام معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این رویداد علمی ۶ الی ۸ اسفند سال جاری در دانشکده پزشکی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۳۰ بهمن مهلت دارند ایده‌های خود را ارسال کنند.

مهندسی بافت (محصولات، تجهیزات، معرف‌ها، انواع داربست‌ها و...)،  سلول و ژن‌درمانی (محصولات، تجهیزات، بانک سلولی، معرف‌ها و ...)، روش‌های ارزیابی کنترل کیفی برای سلول‌های بنیادی از جمله محورهای موضوع سلول‌های بنیادی به شمار می‌رود.

ارتقاء بهداشت خواب، طراحی و ساخت تجهیزات و اپلیکیشن‌های تشخیصی و درمانی و روش‌های مکمل و طب جایگزین از جمله محورهای خواب، تعیین شده است و آموزش‌های مجازی حرف پزشکی و غیر پزشکی (e-Learning)، اینترنت اشیاء در سلامت (H.I.O.T) و  سیستم‌های اطلاعات سلامت (سیستم‌های درمان و مراقبت از راه دور، سیستم‌های تصمیم‌یار بالینی و کمک تشخیصی،   سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی، سیستم‌های اطلاعات بیمارستانی، پرونده الکترونیک سلامت) نیز محورهای سلامت دیجیتال محسوب می‌شود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد، حضور در تیم رویدادهای ایده‌پروری و استارتاپ برای اعضا هیئت علمی(ترفیع و گرنت)، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دستیاری پزشکی و دندان‌پزشکی(پایان نامه)   دارای امتیاز است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی به وب‌سایت شتاب‌دهنده متاسل (metacell) به نشانی http://metacell.ir/medical   مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها