عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌جلسات علنی مجلس در زمان بررسی لایحه بودجه سال 99 در صحن سه شیفت خواهد بود و مجلس به مدت دو هفته لایحه بودجه را بررسی خواهد کرد.

جلسات مجلس در زمان بررسی بودجه سه شیفت می‌شود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ، گفت: جلسات علنی مجلس در زمان بررسی لایحه بودجه سال 99 در صحن سه شیفته خواهد شد و نمایندگان در سه نوبت صبح، عصر و شب به بررسی لایحه بودجه خواهند پرداخت.

وی افزود: اولین جلسه علنی مجلس پس از تعطیلات سه هفته‌ای در روز 5 اسفند برگزار خواهد شد و نمایندگان به مدت دو هفته و به صورت سه شیفت به بررسی لایحه بودجه خواهند پرداخت.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه بررسی بودجه در تا روز 19 اسفند به طول خواهد انجامید اظهار داشت: پس از این لایحه بودجه برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارسال خواهد شد تا در صورت ایراد شورای نگهبان به لایحه بودجه، ایرادات در هفته پایانی اسفند در مجلس مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد.

به گزارش فارس، لایحه بودجه سال 99 که در 17 آذر ماه توسط دولت به مجلس تقدیم شد پس از مطالعه و بررسی در کمیسیون تخصصی و تلفیق، مصوبه تلفیق درباره لایحه بودجه چاپ و در اختیار نمایندگان قرار گرفته تا ضمن مطالعه آن نظرات و پیشنهادات خود را در زمان بررسی لایحه در صحن به مجلس ارائه کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها